Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg er i uke 15, og har nå fått blødninger. Hadde ul for 2 uker siden og da var alt bra. Er det vanlig å ha blødninger så sent?
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Både i svangerskapet ifjor og dette svangerskapet har jeg blødd en del hele veien. Så har fått vite at ofte mange blør litt uten at det er noe galt. Men hvis det kommer masse friskt blod må du ringe føden på sykehuset. Gjorde det hos meg ifjor ,i uke 31,inn i hui og hast for å sjekke,men var ikke noe galt og de kunne ikke si hvorfor noen blør slik. ...men greit å få det sjekket:O) Ofte mange kan blø litt også etter å ha hatt sex. Lykke til!)
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg hadde blødninger frem til uke 20 pga foranliggene morkake. Det stoppet da den endelig flyttet seg unna mormunnen.. Jeg hadde ringt legen og fått en sjekk om jeg var deg, så slipper du å bekymre deg.
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg ville ringt føden for sikkerhets skyld, det skal man egentlig hvis man blør, uansett mengde og type, etter uke 12. Det er uansett bedre for både deg og babyen din å ikke måtte behøve å bekymre seg!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå