Gå til innhold

dere som har hatt svangerskap utenfor livmoren se hit......

Anbefalte innlegg

Iiiiiik, jeg testet pos på el i dag....det er snart 2 uker siden operasjonen. Skal jeg bare kjøre på????? Vet jo ikke om det er eggløsning fra den venstre siden ( der jeg fjernet egglederen) for der kan jeg jo ikke bli gravid....er såååå nervøs for å ikke kunne bloi gravid igjen...

Hjelp meg snille jenter..hva skal jeg gjøre

Fortsetter under...

Oisann det gikk fort må jeg si!jeg fikk ikke mensen på 2 mnd!

Det sies at en skal vente til mensen kommer igjen så ting får stabilisert seg men hadde jeg testet for El den perioden så hadde jeg nok kjørt på;-)

Den gjenværende egglederen tar over for den som er borte så sjansen er der hver mnd.

You go for it!

Sjans får du igjen ganske fort. Vet ikke om du fikk beskjed om noe på sykehuset eller av legen din jeg? Jeg hadde en mens imellom, og så ble jeg gravid igjen. Forstår du vil bli gravid igjen fort, men el skal komme ca hver mnd selv om du bare har en eggelder nå. Men prøv, det går sikkert bra! :)

Masse lykke til iallefall! Kjipt å gå igjennom det der, men når man får det til igjen så er følelsen helt enorm! Og pass på at du får deg en innvendig ul tidlig om du blir gravid igjen, slik at de kan sjekke om spira di ligger riktig til denne gangen :) Det så de hos meg i 6.uka.

tusen takk for svar dere......

Jeg fikk beskjed på sykehuset at det ikke var noe i veien for å prøve på nytt så fort som mulig. De sa bare at det var lurt at sårene var grodd og det gjorde de i løpet av ca 2 uker.....

Grunnen til at de gjerne ville at det skulle gå en mens i mellom var at det da var lettere å fastsette en termin, men de sa uttrykkelig at det gikk fint an å kjøre rett på.

Men det er jo sånn at selv om jeg har eggløsning hver mnd så er det jo bare annenhver gang jeg kan bli gravid siden jeg mangler en eggleder.....

Denne gangen føler jeg stikkinger i høyre eggstokk, altså på den siden der jeg har egglederen i behold. Så det betyr at jeg kan bli gravid. Har jeg eggløsing på andre siden så vil egget løsne men bli tatt opp av kroppen og gå til grunne. Dette sa legene til meg.

Hei kaninkanin

Kjør på!! Håper det klaffer!

Det er ikke så enkelt som at vi har eggløsning på annenhver side... Da hadde det jo vært "greit".

Jeg har blitt gravid tre ganger etter at jeg fjernet en eggleder.

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...