Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Hvor stor seng har dere??? Vi samsover men jeg har så liten plass at jeg er helt stiv om morningen!!
SuperGlad Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 vi har en 160 seng. Tulla vår ligger innerst under eget teppet. Så ligger jeg i midten å sambo ytterst :-)
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 180 seng her.. og da ligger hun i midten da hun er en uroligpeis uten like.. Vil ikke hun skal falle på gulvet
mai mammaen til to Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 tror vi har 150... hun ligger inntil meg..altså i midten..men under dynen med meg..hun ligger å presser meg på kanten..hehe... bra vi har nattbord..
alvefrøken Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 Vi har 150 seng. Snuppa ligger helt ytterst på en dobbel stor babydyne med sprinkelsenga som gjerde, så hun ikke faller ut. Hun er 7.5 mnd og ligger ikke urolig. Jeg sover best slik. Jeg vet jeg ikke ligger meg på henne, men jeg ligger heller ikke kliss intill henne.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 150 her. Sengen vår står inntil veggen, så hun liggger mellom den og meg :-) Med egen dyne :-) Sambo har jeg foreløpig gitt et annet rom til :-) Men er innom der av og til da :-)
Vertigo Skrevet 9. oktober 2006 #8 Skrevet 9. oktober 2006 Vi har 3 meter! 1,80 pluss 1,20. Rammemadrasser med kontinentalbien, så den er ikke så høy heller. Der er det god plass til oss og to små - og sikkert en til om det skulle komme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå