Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin om to dager, og har i mangel av andre ting å foreta meg, begynt å bekymre meg over det meste....! Forrige svangerskap hikket babyen masse, mens denne som er i magen nå knapt har hikket. Trenger å høre om noen flere som har ikke-hikkende babyer i magen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...kjeder deg veldig du visst...av alle ting å lage en sak av...

Skrevet

Anonym- du må jo kjede deg enda mer, siden du svarer og bryr deg med at hun spør om dette.

Og til de som lurer på hvorfor jeg svarer på anonym sitt innlegg, jeg kjeder meg også! Prøver å skrive oppgave, men må bimme litt innimellom...

Skrevet

Min baby hikket ikke i magen dvs jeg merket det ikke han gjorde det sikkert for han hikker masse nå utenfor magen :)

Anonym= dust

snart kommer den lille og hikker sikkert :) ikke bekymre deg

Skrevet

Jeg har det akkurat som hovedinnlegger.... sist var det masse hikking, denne gangen ingenting. Bekymrer meg også litt, men samtidig tror jeg nok det går bra... alle svangerskap er forskjellige. Sist kjente jeg nesten ingen bevegelser, mens denne gangen er babyen mye mer turbo.....

Skrevet

Slik er det her også! Sist var det masse hikking, nå er det mye tydeligere og mer sparking sånn at jeg helt sikkert ville merket det hvis hun hikket der nede også, men det gjør hun altså ikke.... er i uke 36

Skrevet

Jeg tipper det har mye med stillingen til babyen a gjoere........

Skrevet

Har født 2 barn før, men kan ikke huske at jeg var bevisst på at de hikket inni magen min.

Venter nå nr. 3. Har spekulert litt på det med hikking, for det har jeg ikke merket noe av denne gangen heller, men i natt, da jeg skulle legge meg, var det en langvarig periode med rytmiske bevegelser der inne, tror nok det var noen som hikket, da ja (hvis ikke jeg har drømt det hele, for jeg var på besøk til en nesten nyfødt baby i går kveld, og hun hikket veldig)

Skrevet

Min hikker ikke, i hvertfall ikke så jeg merker det.

Skrevet

min lille gutt hikker innimellom. kan gå flere dager mellom hver gang jeg registrerer at det er hikking på gang. ikke bekymre deg. vet det er lett å si når man har såååååå mye tid til å gå å tenke på ting. jeg har 27 dager igjen i dag. nå går tiden sakte. lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...