Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hva i uke 35+2 og blei sendt til sjukehuset for å ligge ei natt eller to for observasjon pga tegn på svangerskaps forgiftning. Prøvene de tok var stygge så det hva ingen tvil. I hadde svangerskapsforgiftning. Derfor ville dem at i sku ligge der heilt til fødselen , å det hva jo snakk om endel uka, min sorg!! Men dagen etter at i blei lagt inn blei i veldig dårlig, begynte å riste, høyt blodtrykk, masse vann i kroppen å vondt i hode, så de flyttet meg over til fødeavd. Der låg i til neste dag, å i hva ikke blitt bedre. Derfor bestemte dem se for å sette i gang fødselen. Så da blei i satt på drypp. Rundt 0900-1000 den 29.09. I låg me ria heile dagen, men det blei bare 5 cm åpning å hode ville ikke komme ned. Så da bestemte jordmora se for at det måtte bli keisersnitt, for min helse og barnet. D et hva litt trist sia i hadde logge en heil dag me ria for i hadde veldig lyst til å føde normalt, men det hva også en lettelse. 22.23 kom lille jenta vår til verden:) Verdens søteste jente!!!!!! Ho hva frisk som en fisk heldigvis:)

I har blitt mamma.....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer som mamma. Lykke til videre =0)

Skrevet

oi.. skulle jo ikke være anonym..hehe..

Skrevet

Gratulerer! Hvor stor var babyen din da?

Skrevet

Ho var 3914 og 52 cm lang. Ei stor jente. I har Diabetes og da blir barna ofte litt større. Men legene meinte at ho var eldre enn d hun egentlig var for hun er så våken og sterk. Ho e i allefall verdens søteste!! :)

Skrevet

Gratulerer så mye... Godt det endte bra, og jeg håper du er frisk og i form nå.

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta og lykke til videre fremover :0)

Trist dere fikk sånn tøff start.

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...