Gå til innhold

Pergo-gjengen; se her!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, det er godt å ha noen i samme situasjon! Vi har nettopp, eller jeg har nettopp fått pergo for å gi EL en ekstra dytt. Sambo har "nesten" normal kvalitet, noe han har fått medisiner for (han fikk faktisk pergo, hihi) Så den begynner jeg på neste pp. Nå venter jeg på mensen, er en god stund til nå, 2 uker tror jeg, gidder ikke telle lenger, hehe :-)

Annonse

Oj, det var litt av noen lange sykluser du har! Jeh aner rett og slett ikke når man får EL, det er så forskjellig fra person til person. Jeg skal begynne på dobbel pergo på 4 mensdag, og skulle ha sex fra dag 14.

Ja det vet jeg alt om. Det er ikke alltid jeg er opplagt til "pliktsex". Gyn sa at jeg skulle ha sex fra dag 14, men det er jo selvfølgelig helt individuelt. Noen begynner på pergo dag 5 eller 6. Så jeg skal ha annenhver dag fra dag 14 tenkte jeg.

Hvilken dag er du på nå da? Fikk beskjed at jeg skulle ha sex på dag 14, hva nå enn hun mente med det. Jeg tolket det sånn at det var da vi skulle begynne, og fortsette sånn annenhver dag, men kanskje hun mente at jeg får EL da? Nå ble jeg litt usikker...... Pleier å ha EL vanligvis på dag 15.

Heisan!

Jeg går ikke på Pergo nå for øyeblikket, men ble gravid med mitt første barn av pergo, med 1 enkel kur.

Nå skal vi prøve på nummer 2, skal gi det noen måneder før vi begynner på Pergo.

Lykke til pergo jenter!

Da tok jeg akkurat mine to siste pergopiller for denne mnd hvertfall. Har gått på en dobbel kur nå, første gang jeg prøver dette her:)

Fikk beskjed av gyn om å ha sex annenhver dag dra dag 10. Så da blir det prøving fom i morgen. Har ikke hatt el siden jeg var 16 år, så har ikke helt troen at det skjer nå heller, men hvem vet..

Har heldigvis ikke merket noen bivirkninger da..*bank i bordet*

Blir spennede å se hvor mange av oss som "får det til" med pergo:)

loop:

jeg er på dag 17.

har hatt sex på dag 9,11,13 og 14.

gubben har vært så sliten de siste dagene,

så da har det ikke blitt noe.typisk...

men blir nok i dag og om 2 og 4 dager.

første gang vi har en plan for kosen,så nå

skal det ikke stå på innsatsen....

tror kanskje hun mente at du kom til å fa el på dag 14.

men skal ikke si noe sikkert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...