Gå til innhold

kvisene poppper ut......

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som plutselig er blitt plaget med kiser? har fått en del nedover kjeven og hals... vil ikke ha de.. de er vond. er det de som venter jenter som pleier å bli plaget med sånn, eller er det omvendt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke kiser men kviser....

Skrevet

Å jada, de popper ut i hytt og pine...

Men det avslører nok ikke kjønnet. Jeg vet om mange som har fått gutter som var plaga med kviser, og mange som har fått jenter som var plaga med kviser.

Mamma fikk meg og broren min, og var aldri plaga med kviser.

Skrevet

jeg har aldri hatt en eneste kvise før nå, og jeg venter en jente. lurer på om det har noe med saken å gjøre???

det ser iallefall ikke noe særlig ut:(

Skrevet

her tyter de ut overalt, og da mener jeg overalt! Skikkelig pyton! Forrige svangerskap gutt=no kviser, nå venter jeg jente!

Skrevet

takk for svar.. det kan sikkert variere litt.. har to gutter fra før men jeg kan ikke huske at jeg var plaget av det da.. kankje det er jenten som kommer det hadde jo vært kjekt.. noen råd hva bruker dere på de?

Skrevet

Jepp spesielt på ryggen/skuldrene og jeg har aldrig kviser der!! vet ikke hva jeg venter ennå ,men søstra mi var å plaget å hun har en gutt så:)... trur ikke kviser har noe med kjønnet å gjøre..

Skrevet

jeg bruker ikke noe spesielt på, passe på å rense huden godt i ansiktet morgen og kveld. Noen ganger tar jeg tannkrem på kvisene og sover med det om natta i håp om at de værste skal tørke ut. Smører meg med ikke så feit krem og bruker oljefri foundation :=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...