Gå til innhold

når begynte deres å reise dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vårt gull på 7,5 mnd begynte for noen uker sider og krabbe og reise seg. hverdagen er derfor snudd på hodet på en to tre da un må passes på hele tiden. jeg hadde regnet med at det var lengre til dette skulle skje.

kanskje hun er tidlig ute? når begynte deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,min begynte å reise seg når hun var 6,5mnd.Men hun har vært tidlig ute med alt som har med motorikken å gjøre,og er nå 8 mnd og er turbo heeeele dagen.Ja det er slitsomt og jeg hadde sagt før at jeg ikke skulle ha noen lekegrind,men det har jeg ombestemt meg på....Ellers hadde jeg ikke kunnet spise,rydde eller noe.)

Skrevet

ja hun er overalt og jeg må skynte meg å gjøre det jeg må mens hun sover ;-)

Skrevet

Samme her. Begynte da han var 6,5 mnd gammel. Nå er han drøye 7 mnd og her går det unna.. Hverdagen er plutselig helt anderledes!! :-)

Skrevet

guten min er 7 mnd idag, å reiste seg opp isengen i dag tidlig:) har krabbet snart en mnd nå:)

Skrevet

Sønnen min krabbet da han var 8 mnd. Jeg er spent på tulla nå. Hun er raskere enn broren sin, så jeg tipper et sted mellom 6 og 7 mnd på henne. nå er hun 5 mnd.

Skrevet

Lillebror har krøpet huset rundt fra han var 5mnd gammel. Er nå 7,5mnd, og reiser seg opp etter sofaen, hyller, stuebordet osv. Så nå står ikke tingene trygt på bordet lenger. Han tar ned det han vil ha.

Skrevet

Hehe, på tide jeg kommer og drar ned snittet litt her:)

Lillegutten her begynte å reise seg da han var 11 mnd (blir 12 mnd om noen dager). Gjett om jeg var stolt! Ventet sååå lenge:)

Skrevet

Naar han var like gammel som gutten din.. Da føyk han rundt bord og sofaer.. Blir litt mer og passe paa ja.., men kjempemoro.. =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...