Gå til innhold

bobaloos me mia i magen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bare la inn CD'en jeg fikk fra Majorstuaklinikken og da kommer det opp en boks som spør om jeg vil kopiere bilder til en mappe på min datamaskin. Følger deretter bare bruksanvisningen. Hvis ikke det går legg i CD'en, klikk på min datamaskin og CD'en og deretter kopier alle filene fra CD'en over dit hvor du ønsker filene (f.eks mine bilder). Vips, så har du alle bildene på data'en din og kan legge de ut på albumsidene. Lykke til!

Så foressten på presentasjonsidene på desember klubben at du bor på Oppegård. Jeg bor på Kolbotn og mannen min og hans familie er fra Oppegård. Jeg blir så nysgjerrig når jeg leser om folk på samme alder fra omtrent samme sted...tenker at jeg sikkert har sett deg i butikken eller noe sånt...he he...Eller på tur i skogen - jeg har nemlig også en hund på tre år!

Er filene i jpeg format? Det er ihvertfall de jeg har på CD'en.Merkelige greier. Alle jpeg filer burde gå greit å få inn på maskinen. Du kan jo legge inn en tråd på datasnakken, kanskje det er noen datafolk som kan hjelpe deg.

Hunden vår er en kjempesøt tollertispe. Er kjempespent på hvordan hun reagerer på å bli "storesøster". Jeg er 26 år og skal føde på Ahus, hvor skal du føde?

Annonse

Det var snåle greier at du ikke fikk i jpeg format. Har ikke peiling på hva man gjør med andre formater. Det er jo litt kjipt å ikke ha bildene på PC'en, da må du jo være veldig nøye på at du ikke mister CD'en.

Jeg har termin 1.desember, gleder meg vanvittig nå, men er litt skremt også...bare 7 uker igjen. Har du vært på kurs på Ahus? Jeg skal dit om et par uker, håper at jeg føler meg litt mer forberedt etter det. Og neste uke skal jeg på fødselsforberedende samtale på Kolbotn helsestasjon, visstnok noe nytt de har begynt med i kommunen - har du vært på det?

skal du på sånn fødselsforberedende samtale på neste torsdag??? Jordmora mi sa det skulle være der, men har vært på svangerskapskurs gjennom jordmorhuset.no på ahus i forrige uka, så æ trur ikkje æ skal dra på det...

Ja den cden må passes på som gull:) hihi...

Beregna dem fødselsvekt på ho når du va på ul?

Den fødselsforberedende samtalen er tirsdag 17.oktober, og så skal jeg på kurs hos Ahus uka etter. Begynner å bli litt stressa så jeg tar med meg alt jeg kan av informasjon! Når jeg var på 3D beregnet de ikke vekt, tok den billigversjonen til 500,- og da kunne han ikke si noe om vekta. Men er vanvittig spent på størrelsen på babyen. Jeg har vært veldig stor hele tiden, men har nok mye fostervann så det er ikke sikkert at babyen er så stor. Var kurset på Ahus bra? Fikk du litt mer peiling på fødsel?

ja det va kjempebra å være på sånn kurs, blei mye tryggere nu...Vet liksom korr æ skal når æ kommer dit...Det syns æ va bra å se....Har jo læst masse om fødsel, men det e litt mer betrygganes å være lamme flere på sånn kurs, ikkje minst å ha me sambo...Va mest førr hannes si skyld at æ ville gå på det! Han syns det va bra! Og han blei litt mere roli av det kurset...Det står jo egentli mye på samboeran våres...Stakkar dem, dem kan liksom ikkje gjøre nåkka, enda dem ser den dem elske har det kjempeondt....

magen din så stor ut ja, min e ikkje så stor, men "lillepia" va 2335 g nu på fredagen....Han sa ho kom tell å være 4200 me termin....Så det kommer vesst ikkje ann på kordan mage man har....

ja stemme det tirsdag, skreiv bare feil, fra 09.00-11.00?

Jepp, kl. 9-11 er samtalen. Litt spent på hva som foregår der. Skal ha med meg mannen min, så kanskje han blir litt betrygget også. Han begynner å bli ganske skremt stakkars.

Tittet på albumet ditt, kjempesøt hund du har! Border collier er jo fantastiske hunder, men krever sin eier.

Det blir jo spennende å se hvor stor bebisen din blir - 4200 gr er litt av sværing å få ut! Men så tar de visst ofte feil på vektestimeringen. Litt bollete unger er jo kjempesøte;-)

Nei, nå skal jeg ta meg en tur på Ski storsenter og "trøsteshoppe" litt - føler meg så diger og ingen av klærne mine passer lenger.. og så skal jeg til Køben med jobben denne uka og bør vel ikke ta på meg joggings. Satser på at vi ses på føden! Eller kanskje på Meny? hehe...

Annonse

hei ! Må blande meg litt! - for jeg er også fra Kolbotn (..på en måte...) har bodd der i ca 15 år...og er 24 år - 82-modell.. Ble veldig nysgjerrig på hvem du var, babloos! Søsteren min er 26 år (80-modell) ... Hor på kolbotn? (om du vil svare på det, da ;) vi bodde mest på mastemyr, men også en del ovenfor barneskolen de første årene.. :)) (moren min flyttet derfra for et ar år siden nå, men har jo venner og bekjente der fortsatt)

Hyggelig å høre at det er flere fra Kolbotn her! Jeg bor på Tårnåsen sammen med mannen min og hunden min Pebbles. Er også oppvokst her, men var mye sammen med folk fra Kolbotn området på ungdomsskolen. Jeg blir jo selvfølgelig kjempe nysgjerrig på hvem du (og søsteren din) er. Jeg er jo også 80 modell så det er godt mulig jeg vet hvem søsteren din er ihvertfall! Bor du fortsatt på Kolbotn? Jeg har bilde av både meg selv og bebisen (3D) på albumsidene mine.http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/431192

Jeg er jo så nysgjerrig at jeg tror at alle gravide damer jeg ser er en eller annen BIM dame..

hmmm..jeg drar ikke kjensel på deg! kan jo hende søsteren min gjør det...vet hun var litt på tårnåsenklubben i sine yngre dager hihihi... Men hun gikk på...hm..ingieråsen ungdomskole og så ås videregående siden hun tok form og farge..er flink til å synge...ringer det en bjelle? hehe..vanskelig når man ikke vil si navn her inne...men om du har msn kan vi jo finne ut av det der..? [email protected]

Jeg bor ikke der lenger, flyttet for 5år siden..bodd siste året og fortsatt nå i oslo..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...