Lykkelig smil Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg er 50% sykmeldt pga bekkenløsning. Får helt dårlig samvittighet, fordi jeg sover så MYE!! Kan fint sove 10-12 timer hver natt. Flere som har det slik? Føler meg så lat! Sover urolig om nettene nå pga krabaten er veldig aktiv om natta. Håper virkelig at behovet for søvn minsker når babyen kommer.
Simen og Julie Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 jeg sover mellom 8-10timer hver natt + at jeg nå ha en middagskvil på 3 timer så du er nok ikke den eneste... men jeg regner med det sitter igjen fra 1/ begynnelsen av 2.trimester(da jeg var så dårlig)...
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Jepp, må sove masse jeg også...10-12 timer hver natt og en liten blund etter middagen..hihi :-)
Lykkelig smil Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2006 puh...godt å høre det er flere:)
desemberjenta06+spire Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg sover ekstremt mye jeg også.. Legger meg ofte sånn 11 tida på kvelden og våkner rundt 11-12 dagen etter ! Hvis jeg ikke får sove så mye går jeg rundt å gjesper halve dagen!! Føler meg skikkelig lat fortida... Håper det går over etter fødselen ja :-)
Snupidupi Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 Søv 8-10 tima... kommer litt ann på katti frøkna vekk mæ om morran... men trur æ kun ha bodd i sænga nu...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå