Aliana Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Et lite dilemma... Jeg har egentlig forelsket meg helt i Bosson Roma 06.modellen... Og er kjempe glad for all skryt og kritikk jeg har fått om denne vognen fra dere! ) Nå har det seg slik at en nyåpnet reflexbutikk har Simo Kombivogn på åpningstilbud til 4 495 kr! Har jo hørt mye skryt om denne vognen... Så nå er jeg helt i villrede her... tenke, tenke... Får vinterbaby (termin 31.januar). Ser bare etter en grei vogn, som jeg kan gå litt småturer med (asfalt). Har en bil som jeg kan sette vognen rett inn i, og slipper å legge sammen. BOSSON ROMA ELLER SIMO KOMBI??????????? HJEEEEEEEEEEEEEEELP! Må ha en avgjørelse til i morgen...
titti 79 med februarbaby =) Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Basson Roma ta den du liker best du skal ha den ei stund=)
milva76 Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Er ikke fan av noen av dem, men ville definitivt valgt Simo. Det er god kvalitet. Må innrømme det selv om jeg ikke syns den har et fint design. Dessuten vil du kunne få en god pris for den når du evt skal selge den.
Larviksjenta. nr4? Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 jeg er kjempe simo fan og har nesten bare hatt simo vogner.. jeg hadde simo kombi sist og jentungen er født i feb. synes bagen ble litt liten litt for fort. så har valgt en simo duo denne gangen. Så pga plassen i bassonen så ville jeg nok kansje valgt den, selv om simo er min favoritt.
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Ville definitivt valgt Simo pga mange praktiske detaljer som du ikke merker før du bruker vogna daglig. Det er min mening, men du må jo uansett velge den du synes er finest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå