Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Syns jeg har følt noe for en uke siden,nå ingenting.Flere som ikke kjenner noe bevegelse,syns det er litt ekkelt jeg.
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 jeg kjente ingenting før i slutten av uke 19, men har kjent han hver dag den siste uka. men morkaka ligger foran hos meg, så den fungerer som en støttdemper.
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Sånn er det hos meg også..var på UL på mandag, og kjente ingen bevegelser fra da, til i går.. Da den herlige boblingen begynte igen... Tror ikke vi skal bekymre oss så mye om bevegelsene så tidlig i svangerskapet jeg..de varierer jo så veldig! Husk at det er mange som ikke kjenner en verdens ting før de er en 22 uker på vei... Men skjønner godt at du er litt bekymra..det skal jeg love deg at jeg var også!
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Det er helt normalt å ikke kjenne bevegelse før rundt uke 20. Det er først i siste trimester at man skal kjenne daglig bevegelse. Jeg kjente litt fra og til fra uke 18 og utover.
blondie78 Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Hei! Jeg er i uke 17, og har heller ikke kjent noe ennå. Trøster meg med at jeg har andre symptomer, og at det er relativt tidlig å kjenne noe ennå. Må samtidig innrømme at jeg også er bekymret og venter utålmodig på at den lille skal gi meg et tegn på at han er der... Vi får vel bare smøre oss med tålmodighet:)
Januarjubel! Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg kjente ikke skikkelig med liv før i uke 25, jeg, og jeg skal si vi var syke av bekymring her i heimen! Men så har det vært massevis av bevegelse de siste par ukene, så ingen tvil om at det bor noen der som trives! Moralen er derfor: jeg ville ikke brukt krefter på å bekymre meg på noen uker ennå...så lenge symfysemålet vokser og hjertelyden er fin, så kommer sparkene etterhvert!
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 jeg merket ingen ting før jeg var 20 + 0.. kjent hver dag etter det..
klar for #2 Skrevet 10. oktober 2006 #8 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg er 20+4 og har ennå ikke kjent noe. Er veldig utålmodig nå, men jordmor sa jo at morkaka lå foran og at det derfor kunne ta litt id, så regner med alt er som det skal være. Orker ikke bekymre meg hvertfall, magen vokser jo, og jeg så jo den lille på UL da jeg var 18+ 5.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 10. oktober 2006 #9 Skrevet 10. oktober 2006 Hei! Jeg er 19 + 5 og har ikke kjent en ting, Som andre sier så kan morkaken ligge foran, og det gjør den på meg. Er ikke sikkert jeg kjenner noe før om et par uker engang. Prøv å ikke stress over det, jeg ble stressa og deppa men så var det ingen vits i. Vesla levde i beste velgående og sparka i blæra mi uten at jeg kjente det ;-)
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #10 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg er 3.gangs og har lest om "alle" som har kjent liv helt ned i 13 uker. Nå er jeg 17+6, og har de siste dagene kjent noe som jeg etterhvert er blitt sikker på MÅ være den lille. Jeg burde jo vite hva jeg skal kjenne etter, men jeg har ikke vært sikker før nå nettopp på at det er babyen min. Sikkert en rolig krabat! Tror ikke du skal engste deg, men skjønner veldig godt at du er utålmodig. Men nå er det sans. like før, og det er DA det virkelig begynner å bli moro å gå gravid synes jeg. Tenk å kjenne livet fra den lille hver dag, fantastisk. Gleder meg til i morgen, da er det ultralyd for min del, blir veldig spennende!!
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #11 Skrevet 10. oktober 2006 Med førstemann var jeg omtrent akkurat 20 uker på vei før jeg kjente liv- noe som er det vanligste, med nr 2 nå ca uke 16-17 før det ble tydelig nok, vært litt bevegelse tidligere, men lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå