Gå til innhold

Oktober: Noen fra Drammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som bor i Drammen med termin i oktober? Jeg har bodd i Drammen i to år. Det hadde vært gøy å fulgt noen fra samme sted. Dele erfaringer og bare få tiden til å gå. Jeg er 28 år og venter veldig på vår første :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg bor i Drammen, er 23 år og venter på vår første, ei jente som skal hete Hannah. Har termin samme dag som deg faktisk :) Hehe,, kanskje vi treffes på sykehuset.

Skrevet

Hei. Samme dag og greier, det vakke dårlig :-) Har du hatt noen tegn til action enda da? Jeg tror jeg kjente noen kynnere her om dagen. det stakk til med 15 min mellomrom 3-4 ganger, så stoppa det bare. Ellers føler jeg at det nok drøyer en stund til. Det er ganske intense dager dette her, eller hva?

Skrevet

Dårlig med action her gitt, hadde virkelig håpet at fullmånen ville hjelpe til litt, men den gang ei, så nå skal jeg bare prøve glemme hele greia, går bare å kjenner etter om kanskje jeg har litt vondt;) Har hatt masse kynnere en god stund men ikke noe mer enn det. Så det tar nok tid ja. Skal bli så deilig når hun endelig kommer :)

Skrevet

Jeg bor også i Drammen. Venter førstemann - men jeg begynner nå å tro at jeg kommer til å gå vaggende rundt til evig tid. Hadde siste ul-termn på lørdag, trodde jeg ville føde i slutten av september, så er rimelig lei nå...

Skrevet

Hei Tussi.

Ja det er ganske slitsomt å gå sånn å vente. Vet du om det blir gutt eller jente? Du får smøre deg med tålmodighet :-) Plutselig skjer det. jeg har to uker til termin og er allerede utålmodig. så det kan bli lange dager dette. har dere navn til den lille da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...