Gå til innhold

Hei alle jenter her inne!

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har vært aktiv her inne på siden, har hatt en liten pause- noe jeg tror kan anbefales innimellom...

Ihvertfall er vi nå inne i vår 17 pp. Har fått diagnositisert pco, og har nå tatt den første Pergotime-kuren (dobbel). Kjenner jeg er skikkelig redd for at den ikke skal gi resultater, og er derfor helt psykisk slitt om dagen. Faktisk så sliten så jeg er hjemme fra jobb i dag. Litt godt å pleie seg selv, selv om samvittigheten gnager litt..

Vet egentlig ikke hva jeg ville med dette innlegget, men det var godt å dele det med dere!

Ønsker oss alle lykke til:)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6616534-hei-alle-jenter-her-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei! har ikke sett deg før , men jeg er ganske ny. vi er i vår 2 pp etter å ha mistet en gutt rett før fødsel i 9.mnd :(

men jeg vet hva det vil si og vente lenge også! vi ventet i over 4 år på den gutten vi mista (men han var "hjemmelaget") denne gangen søker vi hjelp med en gang! venter på time hos gyn for å få hormon beh. nytter ikke d blir d vhf.

fårstår veldig godt det du sier om at det er lurt med pauser herifra innimellom:) ser det er noen her som sikkert kunne ha godt av det avogtil:)) kjenner selv også at det går ikke ann og sitte her inne klistret i pp etter pp og gå på symptom jakt! ikke sundt :)

koselig og hilse på non gamle nye vaffal

ønsker deg aaalll lykke til!

klem mia

hei på deg.velkommen tilbake!!

jeg er også i 17pp og tok min første pergo kur for 2 uker siden.

hvilken dag er du på?

jeg har ikke så store forventninger til pergoen,men hadde vært

sååå gøy om den ga resultater:-)

heier på deg:-)

Oj, da er vi i samme båt da! Jeg er på dag 12, og må innrømme at jeg har skyhøye forventninger...!! Jeg fikk dobbel kur med det samme, hva med deg?? Skal du ta noen blodprøver under suklusen?? Jeg fikk ikke beskjed om det, men vet det er noen som gjør det. Hatt noen bivirkninger forresten?? Jeg har ikke merket noenting...

Masse lykke til, vi må hlde kontakten fremover!! Dette blir spennende!

gikk rett på dobbel jeg også.

tok blodprøver på dag 3 og 7.har tatt senere i syklusen før,

så trengte ikke det nå.

jeg var litt kvalm et par dager,ellers veldig hissig...

fikk vondt i magen i går og har det fortsatt,men har ikke

peiling på hva det er.noen som mente det var el,men da blir

det såfall umulig å bli gravid...måtte bare gi oss.

så deilig at du ikke har merket noe da!!

jeg er på dag 17.

har du ikm uke 43 du da??

Annonse

Hei!!!

Jeg skal begynne på pergo neste mnd, venter på mensen nå, så jeg håper jo selvfølgelig at den ikke kommer. Nå har det vært en lang ventetid, så nå håper jeg at det skjer noe snart.

Lykke til dere, skal krysse alt jeg har for dere :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...