Gå til innhold

God kiropraktor for baby i Oslo ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen å anbefale ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thea Lærum, holder til i nærheten av sagene. Veldig bra! telefonnummer dit er 22026090

Skrevet

Det finnes et kontor i sentrum som heter "Helse i sentrum" som jeg anbefaler. De har bare en kiropraktor til baby. Her går barnets smerter gjennom deg, og er en sinnsykt spesiell opplevelse. Jeg lå på undersøkelsesbenken med babyen (da 2mnd) på brystet. Han trykket på barnets rygg mens jeg holdt armen min oppe i luften. Noen ganger kankk armen min sammen og jeg kjente en fæl smerte som forsvant raskt. Helt utrolig........gutten min hadde kolikk og måtte ha to timer.

Skrevet

wow, kan du forklare litt nærmere hva det er slags behandling ? forstod ikke helt

Skrevet

Forstår egentlig ikke så mye jeg heller.

Men gutten min hadde kolikk, og undersøkelsen som ble utført var at kiropraktoren trykket hardt på guttungens rygg. Kiropraktoren sa at min sønns smerte ville gå ut gjennom meg ettersom han var så ung. Han kunne jo ikke selv fortelle hvor vondt han hadde det og når han var frisk. Noen ganger kjente jeg smerte i min arm. "Nå har jeg vondt i armen sa jeg" , og kiropraktoren kunne da vite hvor i guttungens rygg han skulle trykke.

Hele armen min vibrerte og sambo fikk helt sjokk. Dette var ikke innbildning, men bare en rar opplevelse. Det var en slik time alle kolikkbarn hos han gjennomgikk - så mammaen må bli med på timen.

Skrevet

har du tlf nr ? hva kostet dette ? tror jeg må prøve !!

Skrevet

finner det nemlig ikke :/

Skrevet

Jeg bor ikke i Oslo lenger og er så dårlig til å forklare. Men ifølge Gule Sider ligger det i Rådhusgata 32 (22 33 00 36).

Jeg husker at det står en veldig spesiell statue av en hånd utenfor kontoret. Kan det stemme? Ligger ikke så langt fra Aker Brygge.

Skrevet

Jepp det kan nok stemme :) Takk for råd !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...