Gå til innhold

da var det slutt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg tatt min siste sigarett!!

Jeg har røyka i ni år,har prøvd en del ganger og slutte med har aldri fått det til. Har slitt mye med dårlig samvittighet opp igjennom tiden.

Kjøper røyk,tar en sigarett...så brekker jeg di ni andre i stykker og kaster di i søppla...etter et par timer leter jeg i søppla etter en som jeg kan tenne på nytt...så kjøper jeg flere sigaretter igjen..

Har alltid sagt at når jeg ble gravid skulle jeg slutte.Så ble jeg gravid..di første måndene røyka jeg svake sigaretter...men klarte ikke og kutte ned på antall.. Sa til alle rundt meg at jeg hadde slutta men røyka i smug når jeg var alene.Unnskyldningene har vært mange.

I starten var jeg "usikker" på om jeg faktisk var gravid,ville vente til etter UL..allt sto bra til med den lille heldigvis,men det gav meg unnskyldning til å fortsette..

Får kun abstinenser når jeg har gått tom for sigaretter..

Røyker kun av vane..om morgenen...etter frokost..etter middag..til en kopp te..en på kvelden...en til..

Nå er et ikke lenge til den lille melder sin ankomst,vil for alt i verden være en røykfri mamma..

Jeg vil klare dette...om noen vil hjelpe eller gi litt støtte hadde jeg blitt kjempe glad...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...