Gå til innhold

brun utflod, bitte litt rosa/gjennomsiktig utflod.. ingen smerter.. kan det være MA? Hjeelp...

Anbefalte innlegg

hååper noen kan svare meg..... noen som har opplevd det samme? Hadde veeldig lite rosa da, å det var nesten gjennomsiktig... ingen smerter.. i natt drømte jeg at babyen døde inni magen:(( Håper noen kan gi meg noen beroliggende ord.....

Fortsetter under...

Tror du kan ta det helt med ro. Så lenge du ikke har en ordentlig blødning og smerter, så tror jeg ikke det er noen fare. Jeg våknet selv med en liten blødning i dag tidlig. Det var ikke gøy, og tenkte jeg måtte ringe legen med en gang. Men jeg hadde ingen smerter og etterhvert ble det bare litt brunlig utflod. Når man er gravid så har man jo mer blodkar og det hender f.eks.at et av de sprekker. Tror det har skjedd i mitt tilfelle, så håper du blir beroliget og ikke bekymrer deg mer:)

Hadde brunlig utflod i 4-5 dager i uke 6. Nå er jeg i uke 11, og det har ikke kommet noe mer. Har heller ikke hatt smerter.

Men har bestilt meg tidlig UL på Volvat for å sjekke at alt er bra, skal dit på torsdag - da er jeg 10+5.

Etter det jeg har lest her inne, så er det veldig vanlig med små blødninger. Så lenge det ikke øker på i styrke, og du ikke har smerter, så tror jeg du kan ta det helt med ro!

Om det ikke skulle gi seg, så kan du jo ringe legen og høre om de kan sjekke HCG-nivå i blodet. Det vil vise om alt går som det skal.

lykke til!

Hei

Jeg var til legen fordi jeg hadde en liten blødning på onsdag, hun tok en skjekk og blodet kom fra utenpå livmorhalsen, altså litt mer ømfintllige slimhinner men ikke noe farlig. D var ganske normalt sa ho, men det var godt å få det sjekka! Så jeg håper alt er bra med deg oxo:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...