Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg fikk baby nr to for litt over 5 mnd siden...mensen er ikke kommet tilbake enda. Men di siste 2 ukene nesten har jeg hatt veldig mensen smerte vondt nederst i magen og litt ut på sidene. Er mega trøtt og humøret er som en berg og dal bane.... Jeg ammer enda, men babyen får grøt i tillegg to ganger om dagen.... Er det bare mensen som er på tur eller er nummer 3 på vei?
♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Om du er gravid eller ikke finner du jo fort ut ved å ta en graviditetstest! :-) Er jo fullt mulig at du er gravid igjen! :-) Løp og kjøp!
Kjærlighet <3 Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Ja, jeg vet...tenkte å kjøpe en senere i dag. Blir jo ikke akkurat mindre eller mer gravid av å legge inn innlegg her, uansett hva dere svarer:-) Bare lufter hodet mitt litt :-)
keisersnittnr3 Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 hei hei Det kan jo være at du er gravid,Siden babyen din får grøt .det er vel bare når du fullammer at det skal være sikkert??? Jeg fikk ikke mensen før babyen min var ni mnd, men det er jo forskjellig for alle.Kanskje du skal kjøpe deg ein test,så får du svar og slipper å lure meir lykke til
Kjærlighet <3 Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Mener og at det bare er når en fullammer en skal være relativt ganske sikker. Men selv da har det jo hendt at folk er blitt gravide ettersom jeg har hørt... Blir litt travelt hvis jeg er gravid!! Har allerede 2 under 2 år. Men er absolutt velkomment, vi skal ha en til uansett vi:-) (sist fikk jeg igjen mensen etter 3 mnd, men det kan jo være forskjellig fra gang til gang og ingen av oss er jo like:-)) Tester i morgen tidlig jeg !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå