Gå til innhold

Tatovering - hvor????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leker med tanken på å tatovere inn forbokstaven til babyen når den er født... Men aner ikke hvor jeg skal ha tatoveringen, hvor den vil passe. Blir bare en enkel liten bokstav da, altså.

Forslag til hvor jeg kan ha den? Hvor ville dere hatt den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ankelen da? Litt oppafor den?

Eller...på innsiden av håndleddet? Skuldra?

Skrevet

Ankel og skulder har jeg allerede tatovering.. Tenkte selv på innsiden av håndleddet, er bare redd det vil gjøre alt for vondt der pga alle scenene og sånt.

Flere forslag mottas med takk.

Skrevet

Langs det største strekkmerket - det har i alle fall vi fleipet med:)

Skrevet

hehe - en slags "kilroy was here", bare signert knøttet?

Skrevet

Jepp, "og _det_ strekkmerket kom med lillesøsteren din..." osv.

Skrevet

hihi... vel - nå er faktisk dette litt interessant for meg også bak spøken... har en tatovering og planlegger en til, men vet enda ikke hvor jeg skal plassere den! Vanskelige greier...

Skrevet

Jeg har tattis på korsryggen, og tror det gjør MYE vondere enn håndleddet.. Tatoveringsmannen sa hvertfall det. Han holdt på i nesten to timer med min, så jeg tror du overlever en halltime med en liten en på håndleddet :)

Det er som en fødsel..Det er smertefult når det holder på, men kunne gjort det mange ganger til :P

Skrevet

Hehe

Har jo noen fra før, så vet det kan gjøre vondt.

Kan jo høre med en tattovør hva de sier om tatoveringer på håndleddet - frykta også det skulle bli vanskelig å få det til pga alle senene/pulsbånd o.l.

Tenkte selv på håndledd i utgangspunkt..

Tar fortsatt i mot flere forslag med stor takk.

Vil gjerne ha et diskret sted, der det lett kan kamufleres også. Sånn sett er håndleddet litt upraktisk, ikke lett å skjule da.

Skrevet

ooops

glemte bli anonym

hihi

Jaja, ikke så farlig..

Ville egentlig ikke vise nicket mitt, for vil ikke avsløre for mye om meg selv. jaja sånn kan det gå :)

Skrevet

Tror at undersiden av armen er det vondeste stedet på kroppen å tatovere fordi huden er så fryktelig følsom der. Har i alle fall jeg hørt,men kan tenke meg det selv og fordi når man klyper seg eller lignende på undersiden av armen merkes det veldig godt.... Folk som har sparka hull i veggen hos tatovøren og lignende når de har merka seg på undersiden av armen.(Muligens vandrehistorie... broren til venninna til søstera mi,type ting... ) Men blir sikkert stilig da :)

Skrevet

Ja, tenker meg selv at det må være grusomt vondt der... Huden er jo syltynn... ser jo alle senene veeeeeeeeeeldig tydelig.

Du har ikke forslag til et annet passende sted du da, *PetuiA*?

Skrevet

Hva med fremsiden av skulderen? Eller på brystkassa.. Ikke på puppen altså men litt over.. ;) Slite med å finne sted å tatovere inn navnene sjøl, men må jo uansett vente til knøttet er ute. Noen som vet om et fint skriftspråk forresten? Ikke kinesisk men noe som ser bra ut. Vil ha hele navnet til begge.

Skrevet

Syns ikke det er fint der... men smaken er som baken :)

Skrevet

Mannen min er tatoveringsartist, og ingen har besvimt enda ;-)

Innsiden av håndleddet er ikke verre enn andre steder, det skal ikke gjennom huden men legges mellom to hudlag. Så alle årer og sener får vært i fred :-) Alle har forskjellig smerteterskel, og det andre synes er vondt synes kanskje du er helt greit.

Og...en ting jeg er stolt av; jenter tåler mer enn gutter. Det står jeg ved, vi føder tross alt barna ;-)

Vil bare ikke anbefale å tatovere et sted "i forandring" som bryster eller mage. Ellers er innsiden av håndleddet et fint sted for en slik tatovering synes jeg :-)

Mange menn tatoverer inn fødselsdatoen til barna på innsiden av armen, synes det er en fin ting å gjøre.

Skrevet

Forresten, hvis du mener helt øverst på håndleddet så er ikke det å anbefale. Slite-område, der huden skrukker seg når du bøyer hånden. Men nedenfor det er helt ok :-)

Skrevet

Ei venninne tatoverte nyleg inn ungens namn på innsida av håndleddet. Med lita skrift... Var ikkje så vondt som ho hadde trudd sa ho, og det såg ikkje så verst ut!

Skrevet

Jeg har navnet til sønnen min på innsiden av håndleddet - elias. Det var ikke noe spesielt vondt. Litt selvfølgelig. Men ikke så veldig. Det gikk så fort over også. Å jeg går med den innstillingen nå at siden jeg klarte en fødsel så klarer jeg det meste :) hehe

Skrevet

rødhette: hvordan i all verden avslører du mer av deg selv ved å si at du har noen tatoveringer? Du har jo ikke sagt noe om hvor de er, hvilket motiv osv... vil anta at mange på vår alder har tatoveringer :)

Skrevet

ka-ping

godt spørsmål egentlig...

Men jeg sa jo hvor to tatoveringer er ;p

Jeg er bare litt sær.. men men

Dere andre, som kjenner noen som har eller har selv tatovering på innsiden av håndleddet: hvor langt ned på håndleddet da?

Skrevet

Synes det er finest på hoftebladet... men bare en bokstav blir vel litt lite, kanskje:) Det var en her inne som har mistet gutten sin, tror han ble født alt for tidlig, og hun skulle tattovere fotavtrykket på magen der han brukte å sparke mest... Det synes jeg var så rørende... C79 stolt mamma til en liten englegutt tror jeg hun het!

Skrevet

jeg har på innsiden av under armen fra øvest i albuen til håndledd...(. å har ett par andre å) men det er absolutt mye mindre vondt enn man tror.... kan anbefales.. har navnet til sønnen der.. men har ikke rukket å tattovere navnet til dattra før jeg ble gravid igjen... hehehe

Skrevet

Ja, jeg tenkte også umiddelbart på innsiden av håndleddet, men aner ikke hvor vondt det vil gjøre... Og mulig det vil blø en del, siden det er rett over noen blodårer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...