Gå til innhold

Det tar visst laaaang tid før vi er storfamilie ja... sukk

Anbefalte innlegg

Nå er det lenge siden jeg skrev her sist, og har heller ikke vært inne å lest så mye, men med jevne mellomrom.. Har sett at mange har kommet og mange har gått over til neste forum... Dere ser ut til å være en flott gjeng her til enhver tid :o)

Jeg følte bare for å presentere meg igjen, og kanskje delta litt aktivt en stund her :o)

Som jeg skrev i overskriften så ser det ut for at det tar lang tid før vi er storfamilie ja..., vi er nå i vår 16 pp, har IKM i morgen, men det virke ikke som at det legger opp til noen endringer i livssituasjonen da heller...

Vi er begge fra ganske store familier med 7 og 4 søsken og føler at det var topp og ønsker det samme for våre barn. Vi får krysse fingrene for at det skjer litt snart slik at vi kommer igang :o)

Vi gjør foresten vårt nå for å få barn i huset, så vi skal starte som avlastningsforeldre på nyåret, gleder oss veldig mye til det! :o)

Å lykke til alle dere andre også som prøver bli gravide! Tvi tvi!

Fortsetter under...

Hei kjære nurk ønskes:=)

Så koslig at du kommer inn igjen til oss. Synd å høre at dette tar tid for dere:=( Blir alltid så trist jeg når jeg hører om par som inderlig ønsker seg barn, men som bruker laaaaang tid. For dere fortjener det så inderlig. Men kjempe flott at dere ikke gir opp håpet og tenker mest mulig positivt:=)

Krysser fingrene for deg at det klaffer:=) Ønsker deg alt godt og masse lykke til.

Tvi tivt til deg også=)

Takk takk juhujenta!

Vi prøver å tenke positivt selv om det aldeles ikke er enkelt i lengden... Når vi kjenner at vi begynner å gå i motbakke med tankene våre så tar vi oss noen ekstra perioder sammen med tante og onkel-ongene våre og finner på noe gøy sammen med de :o)

Lykke lykke til du også! Vi krysser fingre og tær ;o)

da er vi i samme situasjon vi to:-)

vi kommer fra familier med 4 barn begge to, og ønsker

oss 4 eller 5 selv.

men begynner gjerne med 1...

er i 17 pp og er inne i en VELDIG utålmodig periode!!!!

håper det klaffer for dere snart, og at vi kan følge hverandre

inn på 1.tri:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...