<3 Sander og Marco <3 Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Noen som kan hjelpe?? Har hørt at man kan drikke salvie te, kamomille te, grapefrukt jucie og slimløsende hostesaft før EL..... Men da lurer jeg; Hvor lenge før EL bør man beg? Og når bør man slutte med det? Kan gutten oxo drikke salvie te? Kan jeg kjøre alt samtidig? Blir MEGET takknemlig for svar altså!! <3
**Håper** Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Dytter opp denne for deg jeg:=) Så kanskje noen kan hjelpe deg... Jeg har i hvertfall hørt at man ikke skal ta hostesaften når man har hatt EL.
Sussa85 - snart 2? Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Hører de tar de fra de er ferdig med mens fram til den dagen de får påvist el:) Men jeg aner ikke...og jeg tror uansett ikke at d er skadene at du tar alt på engang....er jo bare sunne ting uansett
Mrs. icsi og småen Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 Altså, dette er bare slik jeg tror det er; Hostesaften (slimløsende) virker ved å gjøre slimet lettere for spermiene å svømme i (mindre motstand). Men har lest at virkningen bare varer i 4-5 timer, så tenk deg om når du tar den.. Grapefrukejuicen hjelper kroppen å produsere MER slim, så disse to vil jo ikke akkurat motarbeide hverandre. Teen er jeg litt mer usikker på, men kjør på, tror ikke noe av dette vil bremse virkningen av noe annet. Jeg startet med hostesaft vel 1 uke etter mens og tok litt før jeg la meg (eller snek meg en slurk før sex). Men stopp når EL er på vei, da kan det virke momtsatt å hindre egget i å feste seg fordi slimet er for flytende. Lykke til!
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2006 takk til dere begge... hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå