Gå til innhold

brun utflod,bitte litt lyyyse rosa, ingen smerter... MA??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes også du burde sjekke det. Det sies at blødninger alltid skal sjekkes under graviditeten. Da jeg hadde MA kom det plutselig masse friskt blod, mer enn mens, men det stoppet fort. Hadde utskrapning samme dagen som denne blødningen og da begynte det jo å blø igjen etter inngrepet. Hadde foresten ingen smerter ved MA. Da jeg hadde SA begynte det med lyserosa utflod, også ble det mer og mer blod. Tilslutt kom det en del koagulert blod ut. Fikk konstatert at det ikke var noe igjen i livmoren og blødde vel som en litt kraftigere mens i 1 uke, som så gikk over til brunt og så lysere rosa igjen..

Ble gravid igjen rett etter SA og er nå kommet til uke 36. Vil også si at jeg i begynnelsen av dette svangerskapet også hadde en blødning. Dette startet som ved SA med lyserosa utflod, så kom det en liten blødning, men denne stoppet opp og det ble ikke noe mer enn det. Fikk sjekket med ul, og der så de et hjerte som banket, og mente at det mest sannsynlig var en cyste på eggstokken som hadde sprukket, derfor hadde jeg en blødning. Blødninger er visst et veldig vanlig svangerskapstegn også sies det.. mange som blør tidlig i svangerskapet, eller gjennom hele svangerskapet til og med. En blødnign behøver ikke bety slutten.

Håper det går bra med deg og at du får sjekket dette ut og at de finner alt i skjønneste orden.. Lykket til:)

Hei, vet ikke om dette er svar på det du lurer på men............

Jeg hadde også litt "rosa" blødninger i de 3 første mnd av Svangerskapet. Ble sjekket, men fikk egentlig tydlig beskjed om at ved en abort følger det alltid smerter med. Og det hadde jeg ikke..........

Så du trenger nok ikke å bekymre deg nei.......

Men ville jo sagt i fra til legen om det da,,....

Hilsen

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...