Gå til innhold

Hei! Vil berre presentere meg...

Anbefalte innlegg

Er ny her inne, og ikkje heilt gravid enno. Dvs eg ventar mensen på torsdag, men lurer på om den kjem til å utebli. Så viss eg er gravid, så veit eg det ikkje sikkert i alle fall. Blir spennande å sjå til helga.

Eg er 24 år og har ein nydeleg eittåring frå før. Eg er gift med pappaen og vi bur på vestlandet.

I forrige svangerskap gjekk eg opp mykje (ca 25kg), og har framleis 15 att... Går på Grete Roede no og håper på å ikkje legge på meg like mykje neste gong.

Kven er dåke andre som er her inne? Og kor langt er dåke på veg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6615631-hei-vil-berre-presentere-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEI...

Jeg er nok ikke en volsomt aktiv skribent her inne men er innom og leser hver dag...

Jeg er 21, blir 22 i november. Er gift, og har en gutt på snart 2år... Bor på et småbruk i sør trøndelag, sammen med mine foreldre og besteforeldre. Skikkelig generasjonsbolig. Jeg er nå gravid med numme to som jeg venter den 28.januar 2007, er med dette i uke 25, eller dvs jeg har 111 dager igjen...

<3hjertelig velkommen skal du være... <3

Hei hei, Pus!

Jeg har vel allerede presentert meg for deg, men her kommer litt mer fakta:

Jeg er 32 år, har en sønn på drøye 2 år, og har ett knøtt på 8 uker i magen. Jeg er gift med pappa'n, og vi bor i Oslo-området. (Har siden forrige svangerskap bodd i Trondheim og en periode på Vestlandet. Før første svangerskap veide jeg 92kg, og var oppe i 117 da jeg fødte. Klarte deretter å bikke 116,8 ca 1 år etter svangerskapet, og har tatt av meg drøye 20 kilo det siste året, og er nå på 95kg, og altså i uke 8. -Denne gangen er målet å komme i mål på litt under 100kg, altså og ikke legge på meg mer enn 5 kg i svangerskapet! -Det vil jeg klare med hjelp av trim, sunt kosthold (Grete Roede), og avholdenhet på søtsaker og all kunstig søtnings-tilsetninger som aspartam og andre skadelige stoffer!

Jepp, har trent i dag, og det føles ganske bra ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...