♫ rockesmurf og smurfejenta♥ Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 er i uke 29 nå og tilhører vel her da...synes tiden egentlig går saaakte , men når jeg tenker etter at jeg inne i miiitt siste trimester så har det vel gått fort allikevel. Formen er elendig. Har en kraftig bekkenløsning og er no sykemeldt og kommer sikkert til å kjede vettet av meg de neste 85 dagene!!!! noen som vil holde meg med selskap??
Tjatjo Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Ingen som har ønsket deg velkommen da... Velkommen hit. Litt koselig å gå sykmeldt også.....da slipper man ha dårlig samvittighet fordi man sitter på jobb mens tankene er helt andre steder. Jeg syntes det var skikkelig vanskelig å konsentrere meg om det jeg burde konsentrere meg om etter at jeg ble gravid. Nå kan jeg bare tenke på de to små hele tiden....så får jeg heller gi gjernet på jobb til neste år =0) Kos deg på 3 tri =0)
3guttsmamma;) Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 velkommen!!! Jeg er også sykemeldt... Ikke noe særlig det nei...men vi får kjede oss sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå