Mamma28MedSpire Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 husker det har vært tråder om dette tidligere, men kan ikke finne dem.
Blomsterenglene Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Kan du ikke prøve lakserolje da?? eller kanel skal visst hjelpe..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Dersom livmorhalsen er moden, kan dere prøve samleie. Kommer rett fra undersøkelse nå, og jordmor oppfordret til å prøve en hyrdestund med mannen hjemme. Prostaglandin i sæden er nemlig samme stoff som finnes i modningspiller de bruker ved igangsetting av fødsel.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Lakserolje kan være farlig og føre til styrtfødsel...
Blomsterenglene Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Lakserolja funka ikke på meg.. skjedde ingenting jo. så jeg ble litt skuffa egentlig. men også var ikke jeg moden når jeg prøvde det da. og det skal visst ha noe å si det å..
Mamma28MedSpire Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2006 har prøvd sex, men ingenting skjer..
ScaryMama Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 Leste nettopp at det de bruker på sykehuset for å modne er, og dette er disgusting, sperm fra gris!
Mamma28MedSpire Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2006 ÆÆÆSJ! du tuller nå ikke sant?! Hvor leste du det?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #9 Skrevet 9. oktober 2006 En kopp te (lakrisrot) og et samleie. Da kom babyen i løpet av et døgn... Kan være tilfeldig, men er verdt et forsøk!
ScaryMama Skrevet 9. oktober 2006 #10 Skrevet 9. oktober 2006 http://www.compleatmother.com/articles2/childbirth/castor_oil.shtml Men det er bare å søke på google, så får du masse info om det! Litt gross ja...
lykkeligmed3 Skrevet 9. oktober 2006 #12 Skrevet 9. oktober 2006 Oh my god, jeg skal få sperm fra gris på torsdag. Er d mulig,,,,, øøøøøøørk nå ble jeg kvalm.
ScaryMama Skrevet 9. oktober 2006 #13 Skrevet 9. oktober 2006 Oops, skulle kanskje holdt denne informasjonen for meg selv... Men kan ikke du heller tømme mannen for alt han er verdt, så slipper du kanskje?
lykkeligmed3 Skrevet 9. oktober 2006 #14 Skrevet 9. oktober 2006 Hehe. Har prøvd hver eneste kveld uten at d har hjulpet d grann, mista slimproppen eneste.
ScaryMama Skrevet 9. oktober 2006 #15 Skrevet 9. oktober 2006 Uff da, ja ja men da er vel griser mer effektive enn oss mennesker he he... Har du gått over tiden, eller hvorfor skal du modnes på torsdag? Hadde faktisk takket ja til det selv hvis jeg kunne velge, selv etter udelikat info...
lykkeligmed3 Skrevet 9. oktober 2006 #16 Skrevet 9. oktober 2006 Ja de er nok desverre det:) Grunnen til at jeg skal settes igang er for å slippe å føde et stoooort barn denne gang også. Førstefødte over 4kg og andre nesten 5kg, de tror at denne vil bli over 5 hvis jeg går til termin som er den 24 okt. Begge gangene endte fødslene med tangforløsning. Er sjeleglad hvis jeg slipper d denne gang, auuuu
ScaryMama Skrevet 9. oktober 2006 #17 Skrevet 9. oktober 2006 OK, Det skjønner jeg meget godt! Skulle ønske at jeg hadde en god grunn til å sette ting i gang før. Vet du hvor god nok grunn man må ha for at sykehuset skal gå med på igangsetting?
lykkeligmed3 Skrevet 9. oktober 2006 #18 Skrevet 9. oktober 2006 Har desverre ingen anelse. Er vel veldig avhengig av hvilken lege en treffer på.. Legen min sa at jeg fortjente å få en "normal fødsel" siden det var 3 gang. Det var heller ikke bra for hverken mor eller barn å få så store unger. Etter uke 37 er jo ungen ferdig også.
ScaryMama Skrevet 9. oktober 2006 #19 Skrevet 9. oktober 2006 Ok takk for svar! Jeg ringer til sykehus og spør jeg...
lykkeligmed3 Skrevet 9. oktober 2006 #20 Skrevet 9. oktober 2006 Hehe, ja d kan du. Krysser fingre og tær for deg. Tvitvi
krepsefrøken Skrevet 9. oktober 2006 #21 Skrevet 9. oktober 2006 Min mann bare ler av meg og virker fullstendig uinteressert. Selv ikke da jeg fortalte at grisesperm er alternativet mykner han... sukk
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #22 Skrevet 9. oktober 2006 Ang det å ha sex for å få i gang fødsel: Mormunnen skal bade i sæd, ellers virker det ikke særlig. En må ha sex i misjonær og ligge med beina opp så lenge en gidder, helst en stund!!!!!
mooki Skrevet 9. oktober 2006 #23 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har prøvd lakserolje og det eneste jeg oppnådde var en llaaang natt på toalettet ikke kynnere engang:) Har prøvd rødvin og sex .....null resultat drikker mye bringebærblad te null resultat kanel har jeg prøvd men ingen ting hjelper så hvis noen har en vidunder kur please la meg høre:-) I morgen skal jeg strippes så kan jo hende det hjelper med sex etter det da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå