Dr. Horrible Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Hei! Eg veit ikkje heilt kvifor eg skriv til deg, det var vel fordi du skreiv loenger nede at du var her inne ein del for 2-3 år sidan.. På den tida var eg ein babysjuk student stuck i England, med forloveden min i Noreg. Eg leste på 90+ sida og Bli Gravid og alle dei andre dagleg og kunne knapt vente til eg skulle heim og kunne "sette i gang". Ein gong skreiv eg faktisk eit innlegg her inne og spurde om eg kunne få komme inn hit når eg blei gravid, for her var så utruleg god stemning - og eg blei ønska velkommen. Og eg huskar deg godt som ein av dei koselige damene her. (Med mindre du hadde eit annan nick då og nokon andre hadde det du har no...) Då eg vart gravid var vel du allereide ferdig med svangerskapet, og uansett hadde eg klart å kreke meg ned under 90 før eg vart gravid så eg var her inne berre mot slutten av svangerskapet. No sit eg spent og ventar på mensen (ca torsdag), og lurer på om eg kan vere gravid igjen. Denne gongen passar eg inn på denne sida, har framleis 15kg att til eg er der eg var før forrige svangerskap... Dersom eg ER gravid no kjem eg til å følge eit Grete Roede-liknande opplegg, for eg nektar plent å gå opp 25kg denne gongen og! Går på kurs no, så eg får ta det opp med kursleiaren neste veke viss eg testar positivt. Kan ikkje skjøne at det kan skade å følge GR-opplegg, eg et jo oftare, sunnare og meir variert no (og ikkje minst, så et eg MEIR) enn nokon gong før. Er usikker på kvifor eg skriv dette, som sagt - det var vel berre kjekt å sjå eit kjent nick etter så lang tid. Nicket mitt på den tida var Ranveig, men eg har bytta no for at ikkje vener og familie skal finne ut at vi prøver igjen før eg har lyst å fortelle det. Men som dagt så skreiv eg berre ein gong eller to her, så du huskar meg definitivt ikkje. Men kanskje vi kan bli kjent denne gongen. Kor langt er du på veg?
Cam_gutt_4_6 Skrevet 10. oktober 2006 #2 Skrevet 10. oktober 2006 Hei Ranveig/Pus? Det var nok meg, det! -Nicket mitt ble endra til Cam74 i går, siden det er kommet ett "nytt" krav om minimum 4 tegn i nicket! -Ser at det var et problem for deg også ;-) ? Vi var en stor grupper her inne på den tiden, og jeg traff faktisk en av den andre aktive (tror hun kalte seg bolle-trollet, eller noe liknenede) bare 3-4 uker før vi fødte (med 1 ukes mellomrom), og hun er den dag i dag en god venninne! Vi skal faktisk treffes i morgen, og hun venter nummer 2 i løpet av Oktober! Jeg henger litt etter på nummer to, og er bare 8 uker på vei! -Fremdeles langt igjen, men jeg trives med litt stinn mage, og jeg blir veldig flink med kostholdet når jeg er gravid! -Så jeg blomstrer og koser meg! Har hatt nedstemte dager/perioder også, og det var under en slik periode at jeg gikk opp nesten avve kiloene mine i forrige svangerskap! -Håper jeg skal klare å holde meg i godt humør og i god form hele veien denne gangen! Jeg starter på kurs nå den 24.Oktober. Er litt usikker på om jeg trenger det, siden jeg spiser sunt og godt allerede for tiden, og jeg gikk dessverre litt lei på slutten av forrige kursrunde. Gikk på 5 kurs på rad i fjord. Gikk ned over 30 kilo, men har tatt på meg nesten 10 igjen.. Utrolig hvordan kroppen suger tilseg fett etter nedgang! -Jeg visste om dette, og skulle ta hold-vekten-kurs, men så kom sommerferien, og ingen kurs-mulihget.. -Farlig kombinasjon med litt lei-følelsen.. Uansett, vil ikke opp mye denne gangen, og jobber allerede hardt for å legge forholdene tilrette! Håper du ikke får mensen! ;-) Vi snakkes garantert!
#butterfly# Skrevet 10. oktober 2006 #3 Skrevet 10. oktober 2006 Hvis du vet hvem hun er og du ser over at hun har lyst at ingen kjente skal vite det.. hvorfor annonserer du det her da.. ved å blant annet røpe hva sønnen hennes heter.. Det var skikkelig råttent gjort av deg. Og man kan heller ikke søke på noen "ordentlige navn" her for å finne ut nick, evnt nye nick.. desverre. Er nok ikke så enkelt.
Dr. Horrible Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2006 Søte deg, anonym... Ser du nokon grunn til å svare på eit innlegg som er skrive heilt spesifikt til nokon andre? Eg veit at det ikkje er vanskeleg for andre å finne ut kven eg er, spesielt når eg skriv gamlenick'et og signerer med nyenick'et. Det er ikkje noko voldsomt om å gjere uansett, sjølv om det hadde vore hyggeleg å klare å holde ein eventuell graviditet hemmeleg i nokre veker i alle fall. Familien og venene mine har neppe noko behov for å søke på nettet etter navnet mitt, eg vil berre unngå at dei snublar over eit innlegg der eg tilfeldigvis har skrive at eg er gravid og signert med navnet mitt. Feigt av deg å ikkje signere med nick forresten.
Dr. Horrible Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2006 Hei igjen Cam ) Huskar Bolle-Trollet og ja, så koseleg at dåke har blitt gode vener på ordentleg då! Eg har ei veke att av kurs nr. 2 no, men kjem til å ta ein pause etter dette. Eg merkar at eg ikkje er så veldig motivert for å skrive ned og måle og veie og sånn, så eg føler liksom at det er litt bortkasta pengar. Kjem gjerne til å begynne på'an igjen etter jul. Eg slit litt med bekkenet etter forrige svangerskap, så det er ikkje mykje eg kan gjere av trening, men eg klarar i alle fall omsider å trille tur utan problem (viss det ikkje er for lang tur). Dei siste dagane har småen fått sove luren sin i vogna mens vi har trilla, og det har eg tenkt å fortsette med. Kostholdet mitt er bra det og (har gått ned 10kg), og eg føler at eg har meir kontrollen på dette med mat enn eg hadde før. Trur dette skal gå bra eg! Lykke til vidare, eg dukkar vel opp her "for godt" etter kvart. Om ikkje denne mnd, så seinare )
vims-74 Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 Enig, feigt å signere anonymt på noe sånt -og hva er egentlig hensikten med "jeg vet hvem du er"? Blir nesten like creepy som å få en telefonopprigning der noen sier "jeg vet hvor du bor" før de kaster på røret før man får notert nr det ringer fra
Cam_gutt_4_6 Skrevet 11. oktober 2006 #7 Skrevet 11. oktober 2006 I det øyeblikket venner og familie begynner å søke på nettet for å finne ut om en venn eller familiemedlem er gravid, så undrer jeg meg over hvor gode venner og hvor nær familien egentlig er. Er det ikke mye enklere å bare spørre? -Sånn som det er, så vet ikke Pus? engang selv om hun er gravid, så her vil det neppe hjelpe mye.. -Jeg har forsåvidt utbasunert til alle og enhver at vi ønsker oss en lillesøster eller bror til vår Sondre, og det eneste stedet det er hemmelig at vi har lykkes, er på jobb! -Skulle noe gå galt, så ville venner og familie få vite det også.. Innlegget ditt er skrevet med en underliggende trussel, noe jeg synes er veldig ufint og totalt upassende her inne. -Og ikke minst vendig feigt å signere med Anonym! -Hvis du vil, Pus? så kan vi få moderator til å slette innlegget. Vi bør ha en trygg og hyggelig tone her inne!
Dr. Horrible Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 12. oktober 2006 Næh, berre la det ligge. Eg teste for øvrig negativt i går, så den stakkars anonyme får dessverre ikkje noko særleg med vatn på mølla denne gongen. Men eg kjem sterkt tilbake etter kvart - må berre overbevise mannen min om at vi faktisk skal prøve. Denne mnd var faktisk ein tilfeldighet ;o)
Cam_gutt_4_6 Skrevet 15. oktober 2006 #9 Skrevet 15. oktober 2006 Bedre lykke neste gang! -Jeg har lenge igjen, så du rekker helt sikkert å henge deg på før jeg er ute herifra! Vi snakkes,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå