Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg fikk beskjed på UL nr 3 at det var 80 % sikkert at det var en jente vi venter. Men på bakgrunn av at det ikke var noe han så som tydet på at det var en gutt? Hvor mye kan jeg stole på det?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Da kan du vel stole 80% på det.... )
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 spørsmålet mitt stilte seg vel i utganspunktet mot de som har fått tilsvarende beskjed, evnt fått den tidligere? Og siden jeg nå har vært i tre ul, er dette det nærmeste de kommer en beslutning.. Og med beskjeden at "vi ser EGENTLIG ikke at det er en jente, det er bare sånne gutteting som MANGLER".. Vet ikke om den begrunnelsen var god nok?
ina:) Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 hvilke uker har du tatt ul i da? jeg fikk beskjed i uke 15 om at det var gutt, men både i uke 18 og 27 sa legen jente. Hundre prosent kan man jo aldri være før ungen er ute, men jeg går nå utifra at jeg får jente:)
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 tok en i uke 13, en i uke 17 og en nå i uke 21
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 ps! oog på de to første så så de "ingenting" som tilsa det ene eller det andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå