Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg ser innpå her at mange ammer kjempe lenge. og da regner jeg med at dere ikke har gitt noe mme når barna var mindre. Hvordan gjør dere det da når dere skal noe? Etter en stund stabiliserer det seg jo slik at du har nok melk til hvert måltid, men ikke noe mer enn det. Går dere aldri noe sted uten barnet deres da? eller? Jeg lurer på hva som er normalt?
Sleepymom Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Hei! Jeg ammer nå mitt andre barn som er 5 mnd. Og som du sier så er det ikke alle som har overflod av melk til overs, jeg har ihvertfall aldri hatt det med noen av mine. Dermed har jeg gitt MME de gangene jeg har vært borte fra barna mine, og det har gått kjempefint. Er jeg borte en kveld, eller helg, så tar jeg med meg pumpe for å opprettholde produksjonen, og går tilbake til normal amming når jeg kommer hjem. Eneste problemet har vært at "det å ta flaske" må vedlikeholdes litt, ellers så glemmer de fort, og da blir det litt slitsomt for den som sitter der og skal gi flaske neste gang. :-) Håper jo for mødrenes del at de tar seg en tur ut en gang i blant, uten barn? Ikke nødvendigvis på byen, men venninne besøk, kino osv.... Etter min mening er det noe som vil gagne både mor og barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå