Gå til innhold

flaut!men er det flere som er sånn?

Anbefalte innlegg

er vell ikke helt denne siden man skriver sånn,men jeg bruker ikke være slik etter EL

men jeg er så gruelig hypp på mannen min hele tiden,bruker jo bare å være slik i den tiden jeg har EL,men dette er jo rett og slett irriterende

Fortsetter under...

Annonse

Så godt å høre tonje-mari sin mamma.

Det er jo helt normalt å ha lyst på masse kos og sex med sin kjære.

Men det værste jeg hører om er utroskap. Huff. Skjønner ikke at de som er utro har samvittighet til å gjøre sånt mot sin partner.

Jeg er sånn jeg og:) Vi har et godt forhold og bra sexliv, men jeg har alt for sjelden lyst spontant. Sambo må ofte mase litt også tenker jeg ok innimellom...får jo lyst etterhvert da, men det tar litt lenger tid. derfor er det så bra at jeg midt i syklusen ofte har veldig lyst på han hele tiden:) Da utnytter jeg det..hihi. det er godt å vite at jeg ikke er helt død:) Regner med at det er naturen sin måte å sørge for forplantning på:)

Lurer på hvorfor vi er sånn..uten lyst!? rare greier. Nå har jeg jo litt innimellom da, heldigvis, men tdiligere hadde jeg ikke i det hele tatt. Og det rare er at det har jo ingenting med at jeg ikke ønsker det.. og man vil jo ha sex med kjærsten sin, men man har ikke lyst. jeg gjør det ikke så lenge ikke jeg har lyst heller.. så da blir det ofte lenge mellom hver gang:)

Støtter alle med samme problem altså, det kan til tider være veldig kjipt!! Stoooor klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...