Gå til innhold

Alvorsprat med sambo..

Anbefalte innlegg

Nå må jeg ta meg en prat med samboeren min.. Han har nesten ikke tid til meg lenger.. Han hadde ikke tid til å være sammen med meg den dagen vi hadde vært sammen i 5 år engang.. Og kommunikasjonen oss i mellom er lik null.. han forteller meg ikke hva han ønsker og tenker lenger. Og sånne små ting som å holde meg i hånda når vi er på tur gjør han heller ikke..

Må ta en prat med han i kveld. Kanskje han begynner å bli nervøs nå når jeg er veldig tydlig gravid..

Det ordner seg helt sikkert, vet han er kjempe glad i meg. Og jeg elsker han mest i hele verden!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6615080-alvorsprat-med-sambo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

sånn har min sambo vært i det siste og.. vært ganske frustrerende og trist.. men i dag fikk jeg en melding om at han elsker meg høyere enn alt i hele verden og synes jeg er helt nydelig osv selv om han ikek sier det så ofte lenger og at han skal prøve forandre på det.. ble så glad. sendte en kjempe lang takke meld tilbake..

snakk med han du, så tenker jeg det ordner seg..

Holde meg i hånda når vi går tur har ikke sambo gjort siden vi blei sammen! Hehe! ...eller når jeg tenker meg om... han GÅR ikke tur med meg!! :) eh.. hehe. Det skal du ikke ta så tungt tror jeg. Veldig vanlig å ikke føle behov for å holde "lanke" når en har vært sammen noen år. Koselig er det jo, men ikke nødvendig :)

Litt synd at han ikke gjorde mer ut av 5 års dagen deres. MEN: vi har ikke feiret noen "dag" vi. Sånne par-dager altså. Blitt glemt i all klesvask og oppvask! :) :) hehe. Sånn er d ofte dessverre.

Men god kommunikasjon tror jeg er veldig viktig. Og hvis du skal prate med han i kveld, så er det kanskje det du skal fokusere på? Og spørre han om han tenker mye på barnet som kommer, og kanskje komme han i forkjøpet å si at du også synes det er litt skummelt, synes det er skremmende med alt nytt osv...? for det er det jo. Åpne døren litt på gløtt liksom, sånn at det blir lettere for han å fortelle deg dersom det er tanken på barnet som skremmer han litt bort fra deg..? på noen måte.. Mannfolk er snåle.

Annonse

han har nok bare hode fullt av tanker nå som han skal blin pappa...sånn var det her også, men han var der for meg i tillegg...men redd for hva som kom, det var han...alt ansvaret. det kan være så mange grunner, men har på følelsen at det kan være den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...