Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #1 Del Skrevet 9. oktober 2006 Da jeg fortelte mine foreldre at jeg var gravid, fikk de helt sjokk (noe de ikke har kommet over ennå). Derfor ser jeg helst at både mamma og pappa i det minste blir fornøyd med navnevalget (jeg blir alene, så jeg kan bestemme helt selv). Jeg har funnet ett jentenavn som begge foreldrene mine, og jeg da selvfølgelig er fornøyd med, men sliter veldig med guttenavn. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #2 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hva er jentenavnet da, og hva er din stil? Blir vanskelig å foreslå guttenavn i hytt og pine, det er jo noen å ta av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #3 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jentenavnet er Embla Kristin (med lang i). Tenket at gutten skal hete noe med Lars (men klarer ikke å finne et navn jeg liksom som passer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #4 Del Skrevet 9. oktober 2006 synes Lars er et koselig navn, og uvanlig nå.Kan nevne et par Lars kombinasjoner som jeg vet om: Lars Martin, Jakob, Kristian, Olav, Olai.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 9. oktober 2006 #5 Del Skrevet 9. oktober 2006 Lars Erik er et flott navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 9. oktober 2006 #6 Del Skrevet 9. oktober 2006 Lars André Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #7 Del Skrevet 10. oktober 2006 Takker :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
har en liten spire i magen min Skrevet 10. oktober 2006 #8 Del Skrevet 10. oktober 2006 Lars Erik er fint ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 12. oktober 2006 #9 Del Skrevet 12. oktober 2006 Ber på mine knær om at du ikke må ta Lars André, det ødelegger det fine navnet Lars er. Lars Johannes Lars Kristian Lars Andreas Lars Martin Lars Jakob Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 12. oktober 2006 #10 Del Skrevet 12. oktober 2006 kom på flere... Lars Fredrik Lars Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 12. oktober 2006 #11 Del Skrevet 12. oktober 2006 og... Lars Henrik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #12 Del Skrevet 14. oktober 2006 Lars Andrè er helt utelukka for meg. Ikke for å si noe stygt om de som bruker Andrè, for det er ikke det jeg mener. Men jeg vil helst ha et navn som ikke alle andre har :-) Takk for inspirasjon :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå