Gå til innhold

Kjempeproblemer


Gjest

Anbefalte innlegg

Da jeg fortelte mine foreldre at jeg var gravid, fikk de helt sjokk (noe de ikke har kommet over ennå). Derfor ser jeg helst at både mamma og pappa i det minste blir fornøyd med navnevalget (jeg blir alene, så jeg kan bestemme helt selv). Jeg har funnet ett jentenavn som begge foreldrene mine, og jeg da selvfølgelig er fornøyd med, men sliter veldig med guttenavn. Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er jentenavnet da, og hva er din stil? Blir vanskelig å foreslå guttenavn i hytt og pine, det er jo noen å ta av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentenavnet er Embla Kristin (med lang i). Tenket at gutten skal hete noe med Lars (men klarer ikke å finne et navn jeg liksom som passer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes Lars er et koselig navn, og uvanlig nå.Kan nevne et par Lars kombinasjoner som jeg vet om: Lars Martin, Jakob, Kristian, Olav, Olai..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ber på mine knær om at du ikke må ta Lars André, det ødelegger det fine navnet Lars er.

 

Lars Johannes

Lars Kristian

Lars Andreas

Lars Martin

Lars Jakob

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars Andrè er helt utelukka for meg. Ikke for å si noe stygt om de som bruker Andrè, for det er ikke det jeg mener. Men jeg vil helst ha et navn som ikke alle andre har :-) Takk for inspirasjon :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...