Gå til innhold

Oktober: SKJER DET NOE SNART!!!?


* mamma til 2 prinser*

Anbefalte innlegg

Begynte i går kveld...rundt 20.00 kjente jeg vonde tak i nedre del av magen...gikk slik i hele går kveld,det kom og gikk,noen ganger 10 min imellom,andre ganger 15,og når de kom,så ble det SKIKKELIG vondt..lurer på om det er rier...gikk og la meg,sov faktisk nesten ihele natt,våknet et par ganger med rier...sto opp 06 30 i dag tidlig og spiste frokost, var på do..IGJEN...og da fikk jeg ut litt,så jeg trodde det kanskje bare var magen som var litt rar,men nej da,riene fortsatte,og ja,her sitter jeg enda med rier,men det blir ikke regelmessige...men veldig vondt når det står på...så nå har jeg altså hatt rier siden igår kveld kl 20.00,men de kommer fortsatt til uregelmessige tider,så jeg venter med å ringe føden....******vente vente vente vente******** håper det blir snart,men med mitt hell,så stopper de vel helt opp,og begynner igjen om 1 uke eller 2!!er i uke 37+6 idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

håper nesten jeg gjør det...;p men jeg frykter at de stopper helt,og at jeg må gå noen uker til...**hoff** kan de ikke bare bli regelmessige,så jeg får ringt føden....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så spennende da - din sniker ;-)

Får håpe det blir regelmessig fort nå! Ville bare ønske deg masse lykke til!

 

(jeg hadde termin igår...)

 

utålmodig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar over at det ikke er noen trøst, men jeg har gått slik i over en uke nå... I dag har jeg faktisk trodd det har vært noe på gang, men det virker ikke slik....

 

Huff... Det er ingen spøk å bære fram barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, da må du ha masse lykke til :o)

Så lenge de ikke gir seg når du står oppreist og blir snarere verre, høres det ut som "ekte" rier. Men vent med å ring til det er helt regelmessig og kjempe vonde...

 

Lykke til..

Har selv termin om 2 dager og venter spent :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de gir seg ikke fordi om jeg reiser meg..hvis jeg får en mens jeg sitter,klarer jeg ikke reise meg heller,ikke før den er "ferdig"...men veeldig vonde,det er de!!blir helt hjelpesløs når de trår til,men regelmessige enda?....NEEJDA..... :- /

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan man forresten gå slik lenge da?Ser veldig mørkt på å gå slik en uke jeg ja,kan jo ikke gå eller dra noen steder,da jeg plutselig må sette meg eller ta meg for når det kommer en ri!!Den er jo såpass vond at jeg ikke kan late som noen ting når den kommer...Må vel sitte her alene å vente jeg da...**synes synd på seg selv***.....;- /

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...