Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 om babyen har en kniv som den stikker blæra mi med... plutselig stikker det til... noen fler som har det slik, eller vet hva det kan være?
mamma&piratene Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 sånn har jeg det også....gjør skikkelig vondt !! Tenkte jeg skal spørre hva d er på neste kontroll.
Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2006 skriv inn og fortell hva det er da, når du har vært på kontroll...
pingu-72 Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Samme her, men det pleier å hjelpe å tisse litt
Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2006 Ja, det gjør det her også, men det kommer som regel bare et par dråper da... er jo begrenset hvor mye jeg tisser i løpet av en dag også..hihi..
mamma&piratene Skrevet 9. oktober 2006 #7 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har tenkt at det kanskje kan være babyen som legger seg på en spes måte på urinblæra ...men skal spørre legen til fredag. Da kan jeg fortelle hva hun sa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå