Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Ikke sendt, og ikke fått. Har ikke fått tid enda. Tenkte jeg skulle kjøpe i morgen, etter babysang. Orker ikke ut i dette været i dag. Regn og kaldt, uff. Men blir spennende dette. Var med på skravlesiden før i høst, og fikk kjempeflott gave. Så spennende å vente på :-) Blir enda mer spennende her, for føler jeg "kjenner" dere bedre.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 har sendt pakke i dag. venter spent på å få selv.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 den ligger klar i stua. Skal sende den senere idag eller imorgen....
Elvedatter Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 Pakka er klar, driver å lager ferdig kortet nå. Så i morgen så blir den sendt avgårde. Får bare håpe hun ikke er på høstferie nå da.
Only Skrevet 10. oktober 2006 #7 Skrevet 10. oktober 2006 HUff, har ikke hatt tid til det enda, dagene har gått i 100. Regner med at det blir ordnet over helgen jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå