Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 vet ikke om dette er et dumt spørsmål, men jeg har veldig lyst å dra på konsert i slutten av oktober på rockefeller, og da er jeg i 23. uke. er det skadelig for fosteret, eller blir barnet skremt? fordi hørselen er vel ferdig utviklet...
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 ingen spørsmål er vel dumme Jeg kan ikke svare på det spørsmålet, for det vet jeg ikke.. Men mamman til samboern min var på konsert seint i svangerskapet, og da hadde han bare sparka i takt med trommene.. Hehe...
Tommage♀♂ Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Fosteret utvikler ikke hørselen før rundt uke 24. Om det har begynt å høre så erjo hørselen veldig dårlig enda, s jeg tror nok det går helt fint=)
Frk. Vable Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg spurte JM min om høy musikk, og hun sa at de som var utsatt for mye støy (hun brukte eksempelet FLYstøy, og det er jo ganske høyt) over lengre tid kunne få barn med lav fødselsvekt fordi barnet får høyere blodtrykk under støy. Det "skvetter" liksom til. Men hun kunne ikke svare på om hørselen ble skadet, det visste de ikke, sa hun. Men dette var visst med høy støy over lengre tid, så det går jo sikkert an å gå på konsert en gang... Du trenger jo ikke stå oppi høyttalerene heller
lise-79 Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Skal på konsert i min uke 22.. Har ikke fått noen advarseler om dette, men det er jo ikke all verdens av tid.. Jeg bekymrer meg mer for at jeg har ståbillett.. Gode gamle George Michael kan vel ikke bli for ille..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå