Gå til innhold

Oktober: Håper dette blir min siste kontroll


Nicita73

Anbefalte innlegg

Snart på vei til kontroll,håper det blir den siste, 5 dager til termin. Nekter å gå på flere, hi hi.

Hvordan går det med dere andre oktoberjenter? Slitne og leie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei!

Får håpe det er siste kontroll for din del=)... Jeg er 4 dager over tiden nå, og skulle ønske jeg ikke trengte å få ny time, men joda....skal til jordmor på onsdag igjen. MEN...kanskje d har skjedd noe til da=) Er ikke sliten, og merker ikke så mye til vondter nå, men hadde en periode der jeg hadde mye maserier og sånt, men d gikk over=(....Trodde jeg skulle føde jeg....grrr..

 

Lykke til ivertfall, d er mye som kan skje før termin=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg, jeg skal krysse fingrene for at det skjer noe med deg snart...om det er noe trøst trenger man ikke få så mye forvarsel, jeg fikk melding av ei venninne onsdag kveld, med spørsmål om jeg merket at noe var på gang, for hun merket INGENTING, torsdag kl. 1120 var gutten ute:) Lykke til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å.. det var oppmuntrende å høre at det ikke alltid er SÅ mange forvarsler!! Jeg er sliten og lei :-(

Termin igår....

 

Også blir jeg litt urolig av å gå og vente. Har ikke gruet meg så mye til fødsel - men dess mere dager jeg får til å tenke på det - dess verre syns jeg det blir. Er jeg alene om det?

 

Uansett max 2 uker til jeg har en vakker bebis i armene - DET er en herlig ting å tenke på :-) :-)

 

Hold ut - vente-jenter!! Snart vår tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada...Vi får bare smøre oss med tålmodighet og vente på at noe skal skje. Men jeg blir SÅ missunnelig på folk som har termin ETTER meg som popper ut unger her inne. Jeg blir sjalu når jeg ser et innlegg som begynner med: "Nå skjer det noe her", eller "Nå har vannet gått"...GRRRRR...gleder meg til JEG kan skrive det! HAHAHA.... men men... SNART er vi mammaer vi også!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde håpet min siste kontroll var sist torsdag, men d ser ut til at jeg må inn en tur til. Hadde termin 3. okt, d er 6 dager siden.....Skal til jordmor nå på torsdag. Har ikke babyen kommet til da, blir det bestilt time til igangsetting. Jeg er fryktelig utålmodig for tiden. Kjeder meg. Har gått tom for ideer på hva jeg skal gjrøre. Må innrømme at jeg også blir sjalu på alle som får barnet sitt før termin.

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...