hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 For å se hvor langt ned i bekkent knøttet har hodet, samt gjøre et forsøk på å beregne størrelsen på babyen. Blir spennende.....
ballong Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Hvorfor? Skal du ha keisersnitt? Bare nysgjerrig...
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2006 Nei, i utg. punktet skal jeg føde vaginalt, men pga. haste KS ved sist fødsel så vil de se at ungen ikke spesilet stor. Den så ut til å bli større enn førstemann, men gyn sa ikke mer enn det så da antar jeg det er innenfor normalen. Dessuten så fikk jeg også beskje dom at de nok ikke ville drøye så lenge som sist før de tok keisersnitt denne gangem, dersom det ser ut til å være eneste løsning.
petraa Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Hei! Jeg hamster1, hvordan gikk det på ultralyd i dag Jeg har tenkt på deg i det siste å lurt på hvordan det går me deg? Du er fødeklar du også, det er nemlig jeg og, selv om jeg har 2 uker til termin. Jeg gikk 14 dager over termin sist, og har panikk for å gjøre det igjen. Føler meg nokså svær også, og redd det blir en stor baby denne gangen og, men bare alt går bra skal jeg være fornøyd. Lykk til!
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2006 Hei der var du :-) Jeg "etterlyste " deg på Mistet-gravid på nytt. Joda, UL gikk igrunn greit, MEN ble svært overrasket over at babyen nå (16 dager før termin) ble beregnet til å være 3700 gram. Podenv ar 3500 da han ble født, 11 dager over termin. Hvor stor var din første?
petraa Skrevet 10. oktober 2006 #6 Skrevet 10. oktober 2006 Hei! Min første var på 4172 g, og jeg sprakk mye, måtte i nakose etterpå for å sy. Men alt har gått fint etterpå, så jeg er ikke så skremt, men akkurat i di siste dagene har jeg begynt å tenke endel på det, og har ikke akkurat lyst til å gå 14 dager over termin denne gangen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå