Alma Linnea Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Har noen erfaring med bestilling av Teutonia Mistral vogn fra plingplong.de (Tyskland)? Vi har bestilt, betalt og fått tilbakemelding om at betalingen har de mottatt, men ikke bestillingen. Har sendt e-post tilbake igjen med bestillingen uten å få svar. Hvor lang leveringstid var det hos dere? Har noen gode el andre erfaringer med denne leverandøren? Jeg fikk dem anbefalt og tok derfor sjansen. Nå er jeg litt småbekymret for at vogna ikke skal rekke frem til babyen kommer i november.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Hei har desverre ikke svar på spm ditt men lurer på hva adressen til pingpong var igjen finner den ikke igjen..
Luca Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Oj, jeg har hørt at det kan være en del ukers leveringstid hos de, så hadde ringt ned dit jeg. Det heter også ping-pong da, men plingplong var en morsom vri:-)
gerd Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har kjøpt mistral der nå og kjøpte en Hartan derifra i 2003. Det er lang leveringstid, men ellers er det ok tror jeg. Det er flere som har sagt de er treige med å svare på e-post. Jeg reklamerte på den forrige vogna jeg kjøpte og fikk tilsendt ny aksling etter å ha ringt ned dit. Det er mye bedre å ringe enn å sende e-post. De snakker engelsk så det er ikke noe å engste seg for om tysken din er rusten... Ring og forklar så skal du se det ordner seg.
Alma Linnea Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2006 Takk for svar. Og selvfølgelig heter det ikke plingplong, men pingpong. Husket feil i farta. Har nå ringt ned og det kan se ut til at det ble mer fart på sakene. Han jeg snakket med lovet meg vogna på tre uker. Jeg fikk ordrebekreftelsen dagen etterpå. Så nå satser jeg på at vogna kommer før termin 9/11. Hun som anbefalte nettstedet hadde erfaring med tre ukers leveringstid, selv om det på nettsiden står 5-8 uker.
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 Det er snart 8 uker siden jeg bestilte fra Pingpong. For 3 uker siden ble pengene trekt fra konto, og for 2 uker siden sendte jeg mail og etterlyste vogna, og fikk beskjed om at den er sendt. I dag ringte jeg posten og der var det ingen pakke til meg nei! Jeg er så utrolig forbanna! Har sendt en krass mail i dag, og i morgen ringer jeg. Så utrolig dårlig! Jeg ble også forespeilet en leveringstid på 5 uker. As if..
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #8 Skrevet 16. oktober 2006 jeg bestilte derifra,fikk tilbake mld på at det ville ta ca.6uker..så da avbestilte jeg og kjøpte brukt av noen..like greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå