Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #1 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei, vi venter gutt.Har tenkt på ha Jan/Ian/Yan som første navn, men slitter med andre... Kan dere hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #2 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jan\Yan - - -: Ivar Oskar Leonard Kristian Erik Magnus Sofus Ferdinand Georg Greger Tormod Valdemar Åge Sveinung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #3 Del Skrevet 9. oktober 2006 IKKE velg Jan, det ligger på statistikken over "navn på mest kriminelle" Tilfeldigheter? NEI, jeg mener at dette har å gjøre med foreldrene å gjøre. Foreldre som kaller sitt barn "Jan Roger" gir barnet en så dårlig oppvekst at barnet er dømt før det fyller 15 år. Nå er jeg anonym nå. For dette vet jeg provoserer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
72`gammel?(fødeklar) Skrevet 10. oktober 2006 #4 Del Skrevet 10. oktober 2006 Syns Jan-Henning er fint. Det heter pappa`n min..... å han er IKKE kriminell!! Grunnen til at det havner på topp-lista til kriminelle har kanskje noe med at "Jan" er Norges mest brukte mannsnavn (i forbindelse med andre navn....;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 10. oktober 2006 #5 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jan Erik er fint - og ikke det minste kriminell........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #6 Del Skrevet 10. oktober 2006 apropos Jan Roger, kjenner en som heter det, og han er kriminell.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #7 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg kjenner en Jan Erik på 18 år som er en kjempekjekk og søt gutt, men synes ikke navnet er noe finere av den grunn. Beklager, Jan, er bare IKKE fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #8 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jan.. hm.. skikkelig harry navn.. men men.. Det er veldig mye som passer til Jan Jan Frederik Jan Alexander Jan bavian hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå