Gå til innhold

ja så var jeg her fortsatt da:))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

mandag morgen og en ny uke med nye muligheter:)) Logger meg inn på bimen og av "gammel vane" går jeg rett inn på 2 trimester hehe. Men jeg hører jo egentlig ikke til her inne lenger, men det har vært så koselig å være her:)))) Greier ikke å komme med videre med det første hehe:)) Liksom ikke helt innebygd i meg at jeg har kommet meg steget videre:=) Ønsker alle her inne en kjempe fin dag iallefall og håper det er ok at jeg sniker litt her inne fortsatt:)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo twilight zone-klubben! Flere som føler som deg: vi vipper litt mellom trimestrene :D

Skrevet

har liksom følt litt at dere på twilighten er en fast gjeng som kjenner hverandre godt, ville ikke trenge meg på jeg da, huff litt tullete av meg kanskje:)

Skrevet

haha - DET er jo bare tull!!! joda, noen av oss kjenner hverandre litt etterhvert, men det er jo gjennom twilight zone vi er blitt kjent! bare kom inn du, vi er verken farlige eller ugjestmilde, tvert imot :)

Skrevet

Velkommen skal du være i twilighten også! Hjerterom og husrom til mange fler der!,-)

Skrevet

ja ja skjønner jo at dette rører seg rundt i mitt svirre hodet da hehe:)) men nå har jeg iallefall beveget meg inn på twilighten :=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...