Gå til innhold

rødhette*, er du her???????????????????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så inne på treffsidene at du hadde tenkt deg til mine hjemtrakter for å se på Mamalicious klær... Er det mammaklær du skal ha? HVOR finner du de hen??? Vet at Mamalicious skriver på sine websider at TIMO i Gågata har disse klærne, men har vært og spurt, og de hadde barneklær fra samme merke, og altså ikke mammaklær.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her nå!!

Jepp, er på Timo i gågata. Jeg var da vitterlig på timo og kjøpte klær tidlig i høst, og prata med de her om dagen på telefon for å høre om de hadde fått inn nye klær fra høstkolleksjonen (noe de sa at ja, det hadde de).

Skrevet

AAAAHHHRRRGGG!!!! Da får jeg gå dit igjen og kjefte dem opp litt! *fnise* Var nok bare en lørdagshjelp eller no' som var der da jeg var der sist. Fant nemlig ikke noe selv...

Ok, da iler jeg på TIMO om et par strakser! :-)))

Skrevet

Ikke kjøp opp alle klærne før jeg kommer meg dit da ;)

Da jeg var der, hang mamalicious-klærne oppe. Du går forbi kassa, og til venstre rett etter den.

Har de name it klær til babyen der?

Skrevet

Var og sjekket ut Timo nettopp.

Ja, i kjeller'n har de Name it til babyen. ÅHHHH, så søte klær! Håper vi får vite om det er en han eller en hun som bor der inne på neste UL. DA blir det shopping!

Var ikke sånn kjempestort utvalg i mammaklær, synes jeg, men man trenger jo kanskje ikke å fylle skapet med mammaklær heller, da.. :-)) Hadde ønsket meg litt penklær, det nærmer seg jo tross alt jul!

Skrevet

Så du på vinterjakkene til mamalicious?

Vi vet ikke kjønn, men jeg har allerede handla en god del klær til det lille gullet hehe.

Syns name it har masse fine klær i kjønnsnøytrale farger også, jeg. Samme med bl.a. Cubus:)

Skrevet

Hei igjen!

Ja, kunne vel egentlig begynne å handle litt jeg også...

Så vidt jeg kunne se var det ikke noen mamalicious-jakker der. Damen jeg snakket med pekte ut en slump med klær som var mammaklær, men ingen av dem var jakker. Var noen bukser, gensere/topper og skjorter. Men det skal innrømmes at jeg ikke akkurat så så nøye på jakkene som hang ved siden av, (måtte nemlig styrte ut av butikken fordi det kom inn et par som hadde gomla hvitløk, litt overfølsom for den lukta for tida.. fnis). Det kan jo hende at noen av de var mamalicious, men de var i hvert fall ikke en del av de klærne butikkdamen pekte ut for meg.

Skrevet

ok...

Var ikke mye hjelp i deg, gitt :P

Jeg ringte Timo her om dagen, og de skulle holde av en av jakkene til meg ut morradagen.. Men vet ikke om jeg drar oppover imorra, tenkte kikke litt på h&m først.. Får se om jeg kanskje drar til h&m tidligere på dagen imorra, sånn at jeg evt. rekker timo etterpå. Vet du når de stenger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...