Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i 35. uke og her hikker det som besatt og veldig ofte. flere som har det sånn?kjenner dere det helt ned i underlivet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er 35 uker på vei og kjenner ofte hikking. Hikking er normalt. Jeg kjenner det nederst i magen,rett over symfyse og hofteben. Hikkingen har blitt kraftigere de siste ukene, barnet er større så da kjennes det vel bedre. Det blir mer hikking jo flere "pusteøvelser" barnet gjør, hikker ofte på slutten av slike øvelser. Barnet skal øve seg mer og mer mot slutten av sv-skapet Ellers hikker hun veldig ofte etter at jeg har drukket noe litt kaldt.

Lykke til videre.

Skrevet

Knøttet her hikker også endel, minst tre ganger om dagen, ofte mer. Kjenner det nå mest mot rygen og ganske langt nede. Men har også kjent det rett ved navelen.

Skrevet

Godt å høre at andre også kjenner mye hikking. Hele magen hopper her, spesielt ned mot underlivet. Legen sa at det var et godt tegn-sterke lunger.

Skrevet

Masse hikking her, hver dag. Kjenner det enten på den ene siden, eller ganske langt nede, litt avhengig av hvordan han ligger. Hikking er bra for barnet, men av og til litt pussig for meg, når det liksom rister i tarmene, urinblæren eller underlivet. Uansett er det mer trivelig enn spark i ribbeina. Han hikker ofte etter at jeg har spist eller drukket mye.

Skrevet

Mye hikking her også. Rart å sitte og kjenne på:)

Skrevet

Denne ungen hikker og det gjorde det under forrige svangerskap også. Det er en ganske merkelig følelse, men som du skjønner av innleggene - helt normalt og til og med bra for babyens lunger.

Skrevet

Betyr det at en baby som ikke hikker ikke utvikler lungene skikkelig? Sist jeg var gravid hikket babyen non-stop, og ut kom en sterk liten krabat som hylskrek maks volum og aldri har hatt noen problemer å ta til seg mat. Mens denne gangen har jeg ikke kjent hikking en eneste gang, og UL viser at det blir en veldig liten baby. Liten og svak? Eller liten men like sterk som broren?

Skrevet

Denne gangen har jeg kjent mye hikking.Flere ganger om dagen.

Men,sist jeg gikk gravid kjente jeg ikke hikking i det heletatt.I hvertfall veldig sjelden.

Husker jeg kjente og kjente etter den hikkinga,men nei.

Men,ut kom en frisk og rask gutt som hadde null problemer med å ta til seg mat.Spiste seg ferdig på 5 minutter:-)

Så det med hikkinga tror jeg du kan ta det helt med ro med:o)

Skrevet

Er også i uke 35. Her har det hikka godt et par ganger daglig 3-4 uker allerede.. ;) Kjenner det helt nederst i magen mot underlivet, så da ligger hun heldigvis riktig vei..

Skrevet

ja, her hikker det også, hver dag nå.

Noen ganger veldig svakt, og andre ganger så sterkt at magen hopper litt.

Det irriterer meg litt, fordi sånne gjentatte bevegelser, med samme intervall blir liksom irriterenede, akkurat som noen som trommer med fingrene på bordet eller klikker med kulepennen..hehe

Skrevet

Hehe, skjønner hva du mener, Bella- prinsesse. Min lille hikker masse for tiden. Det er litt gøy å kjenne i begynnelsen, men så blir man litt lei den konstante smådunkingen inni seg. Men det er visstnok et godt tegn at han hikker, så da får han bare holde på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...