Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte eg berre skulle skrive eit lite innlegg her for å halde oppe håpet litt for dykk som ventar på IKM (vi ventar jo ikkje på tanta nei!)

Eg vart gravid utan så frykteleg mykje sex, hadde masse sex etter tanta drog, særleg rundt den tida eg hadde stikkingar i venstre eggstokk. Så hadde vi ei lita pause grunna jobb, og hadde faktisk berre sex ein gong til den mnd (21. sept) og jammen vart det ikkje baby av den grunn!

Men det eg tenkte å skrive var: Eg hadde *null* symptom! Følte meg så minst gravid i heile verda - ingen vonde puppar, eller kvalme, eller noko som helst. Tok faktisk berre ein test for å sjekke at eg kunne drikke på fest i helga, men det kunne eg IKKJE!

Så ikkje fortvil om du ikkje har eit einaste lite symptom, du kan GODT vere gravid fordet!

VELKOMMEN INN PÅ 1.TRI JENTER!! Vil ha fleire sommarmammaer der inne! :o)

Her kjem masse babystøv: ********************************************************************************************************************************************************************************************************

Og ein stor ¤-----(",)-----¤

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6613994-om-symptom-og-slikt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk:=)

Veldig flott innlegg av deg tosofo. Og takk for at du deler dette med oss.

Jeg er veldig spent denne mnd. Jeg er på dag 9 eller 10 i dag. Så vi er i full gang med kosinga. Så får vi se da. Håper å komme inn snart til dere i 1.trimester:=)

Må du kose deg masse og ta godt vare på deg selv og spiren.

Klem

Kom kom juhujenta! Vi ventar på deg på 1. tri veit du!! *heie heie*

(og alle dykk andre også: det er berre og joine oss på 1.tri - vi vil ha flest mogleg inn dit no!)

*mangelykketilklemmar* og håper spiren sit denne pp. Du veit jo at EL er på veg så det er berre å hoppe til køys!

Hehe. Så fint at dere venter på meg i 1.trimester. Da skal det bli liv der inne ja. :=))) Håper på positiv test i slutten av Oktober. Men jeg er forbredt på at det kan ta tid. Ja fikk jo beskjed at EL er på vei og vi har hatt sex hver dag siden fredagen nå. Jeg tar folat, Tran og Rosenrot og hostesaft. Og min kjære begynte med sink for 1 mnd siden.

Så da får vi se da.

Men søren, jeg finner jo ikke EL slimet....

Klem

Eg hadde og knapt eit einaste symptom før IKM sist (ei og anna stikking i magen men det kan like gjerne ha vore noko eg innbilte meg ;-p), men var altså kjempegravid for det.

Så ein får prøve å ikkje henge seg så veldig opp i symptoma eller mangelen på dei.

Fint innlegg :o)

Annonse

Jeg er gravid i 7.uke og har ingen symptomer. Hadde bare bittelitt mensmurringer rundt IKM og ventet på TR, men hun kom jo ikke:)

Så det er fullt mulig å være gravid uten å kjenne symptomer, mange som ikke har det, spesielt ikke før 1-2 uker etter IKM.

Så ikke heng dere opp i symptomer jenter, spesielt hvis dere ikke har noen, for dere kan være gravide fordet!

Masse lykke til til dere alle, håper å se dere på 1.tri snart:)

Jeg har ei uke til ikm.. Null symptomer på graviditet, så jeg hadde egentlig avskrevet det.. selv om jeg selvsagt har et bittelite håp.. Nå er håpet blitt større.. I tvil om vi traff på el, men bør nå hvertfall være en mulighet for det...

Ventetiden til neste uke er utholdelig...

takk for eit slikt innlegg!! kjekt å høre at ein kan vere gravid utan symptom..

da har eg eit håp enda da!!! skal ha ikm på lørdag.. så kjem til å vente med å teste neg til kanskje søndag, da den kan komme ein dag seinare,,, så håper ikkje den dukker opp da!!

klems

Jeg slenger meg på:

Hadde ikke peiling på el, og grunnet sykdom ble det lite sex i september. Var ikke helt sikker på syklusen, men testet etter 33 dager, og da var testen positiv. Har fremdeles ingen symptomer, utenom tretthet kanskje, men det kan også være innbilt. Er i sv.uke 5.

Så ikke mist håpet jenter!

Lykke til alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...