Gå til innhold

så utrolig svimmel

Anbefalte innlegg

Skrevet

i stad sto jeg og holdt datteren min (snart 2), og plutselig ble jeg så utrolig svimmel. Så bare tåke og små prikker, og trodde virkelig jeg skulle gå i bakken. Løp inn på soverommet og la meg ned litt, og det hjalp, men jeg føler meg fortsatt ikke helt på topp.

Er det noen her som har vært borti noe lignende? Eller som vet hva det kan være?

Kan det være høyt/lavt blodtrykk?

Burde jeg kontakte lege? (Har time 19/10)

Er 14+2 i dag.

Takker for alle svar!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har hatt det slik. med meg viste det seg at det var lavt blodtrykk. Men forsetter det hadde jeg nok villet tatt kontakt med lege - det kan være leng og vente til 19.oktober...

Skrevet

Er det farlig med lavt blodtrykk?

Hva gjør det med kroppen?

Uff, føler jeg kan så lite, selv om dette er nr 2...

Skrevet

Det er ikke farlig - jm sa at det er vanlig å få det.Du blir bare litt fortere svimmel og trøtt, det var i allefall slik jeg merket detJeg hadde selv ganske lavt blodtrykk når jeg var 20.uker på vei - og nå sist jeg var hos jm så var det helt supert igjen. Men er du usikker så ta en telefon til legen eller jm.

Skrevet

Jeg ser det litt an utover dagen, og så ringer jeg i morgen hvis det ikke bedrer seg.

Takk for svar. Jeg er litt roligere nå. :-)

Skrevet

jeg hadde det akurat på samme måte og det var lavt blodtrykk og lav blodprosent. Jeg måtte da bytte ut jerntabeletter med flytende konsentrert jern, passe på å drikke masse verken reise meg brått opp når jeg satt eller lå. Jeg måtte også passe på å gynge litt fra side til side når jeg stod oppreist. Fikk beskjed av lege/jordmor at dette ikke var farlig for babisen, for den tok det den skulle av meg men at det var meg og min kropp dette gikk utover. Lykke til:))))

Skrevet

Hei, det kan også komme av jernmangel hvis man har det.. Jeg var slet med det i det første svangerskapet mitt, å måtte ta jerntabletter.. Det hjalp meg masse.. Ta å snakk med legen din om de kan ta en blodprøve av deg for å se om du kanskje har det.. Lykke til videre, og god bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...