Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 På grunn av lite spark i helga. Den lille hadde det helt fint. H*n sov godt, og var jammen vanskelig å vekke. Men etter litt isvann, juice og brødskive med jordbær, da våknan:) Fikk også ultralyd, hvor det viste seg at h*n lå me ryggen til magen min, og sparka bakover. Er veldig glad for at vi dro inn. De var helt supre der borte, tok oss fullstendig på alvor. Godt var det:) Ps. Legen så godt kjønnet nå, men vi klarte å holde oss. Ville ikke vite selv om vi holdt på å sprekke av nysgjerrighet:)
Mia&DahliaMarie Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Så bra de tok dere på alvor da:) Skjønner det var deilig å få bekrefta at alt er bra med den lille:) Hadde det vært meg som hadde vært der hadde jeg garantert sprekket av nysgjerrighet ang. kjønnet:P Men synes det var bra gjordt å holde seg ja..hehe
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Hehe, tror ingen av oss torte å spørre hva det var, for jeg visste ikke hva sambo ville osv:) Hadde jo ikke trodd vi skulle på ul:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå