Gå til innhold

Til alle håpefulle-har lyst til å dele min historie med dere

Anbefalte innlegg

hei,

jeg har aldri skrevet noe her før, men har fulgt med siden januar da vi bestemte oss for å prøve icsi. Grunnen til at jeg har lyst til å fortelle er at det står skrevet veldig mange skremselshistorier her, og jeg vil gjerne bevise at det motsatte også er mulig..

Vi (jeg er 34 år og samboeren min 40) tok kontakt med omnia klinikken og fikk utredning. Startet på spray og sprøyter i april, uttak av egg (fikk bare ut 3 stk, og kun 2 ble befruktet), et åtte delt super egg og ett 4 delt. Satte inn begge to.

I rugetiden jobbet jeg fullt, jeg stresset rundt, solgte leilighet, og tenkte at vil egget feste seg så gjør det det. Ville ikke høre på alt jeg hadde hørt av andre. Det ene egget festet seg på 1. forsøk, og jeg er i dag 25 uker på vei med en liten gutt. I hele svangerskapet har jeg jobbet, stresset, kjøpt hus, bært esker, flyttet og nesten ikke slappet av. Jeg har tenkt at vil babyen sitte så går det bra, og alt har gått strålende. Jeg kastet opp og var i veldig dårlig form i 15 uker, men det er over nå.

Håper dere kan få litt inspirasjon av dette jenter, det er mulig å lykkes på første forsøk. Jeg har en gutt på 12 år fra før så mulig var det lettere da, men prosessen er den samme.

Lykke til jenter!!!

Fortsetter under...

Sååå fint å høre... ja vi blir vel litt revet med hehe

Men det er vel sånn at hvis det går galt så har en ikke lyst å tenke på alt man ikke skulle ha gjort osv... så derfor tar en det med ro i rugeperioden.... er jo mange historier som du sier..

Lykke til...

hei hei

GRATULERER!!!!!

jeg tenker sånn som deg.....(lever som før)

jeg har en jente fra før og med henne opdaget jeg ikke at jeg var gravid før uke 8.

da hadde jeg festet og røyka som bare det!!!og jobbet.

hun er frisk å rask som bare det,så jeg lever som før men tar folat og vitaminer(mannen også)men det er jo bare sundt!røyken og alkoholen har jeg også kutta ut når vi prøver!

ved insimineringen fikk jeg beskjed å slappe av den uka,og det gjore jeg.

vet ikke om jeg er gravid enda,skal ta blod prøve til onsdag.

men hvis "det"ikke tåler at jeg jobber å gjør vanlige ting,er det ikke meningen at jeg skal bli gravid enda!tror ikke det hjelper å ligge å ikke gjøre noe...

Lykke til med gutten!

Takk for et herlig oppmuntrende brev:o)!!!!!!!!!!!

Du har nok på mange måter rett, sitter det så sitter det, men ikke alltid lett å fri seg fra tanken at tenk om...............

Lykke til videre:o) og nyt tiden nå som du er blitt friskere fra svangerskapsvondtene:o) hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...