Gå til innhold

Dere som er gravide for andre gang (eller mer)...

Anbefalte innlegg

Hvor tidlig gjenkjente dere symptomer denne gangen?

Huff, jeg hadde aldri trodd at jeg skulle skrive et av disse innleggene, men nå gjør jeg det likevel...

Skal ha mensen ca den 12, og spesielt i går synes jeg det ble mye som var likt med forrige svangerskap. Det stakk til i bekkenet (men det behøver ikke å bety noe, i og med at bekkenet ikke er helt fra etter førstemann), jeg var svimmel ved flere anledninger (en del plaget med det forrige gang pga lavt blodsukker), jeg hadde en hodepine fra H****** (slet en del med migrenelignende tilstander forrige gang), og så hadde jeg vondt på ett spesielt sted i ryggen der jeg hadde mye vondt sist (har ikke hatt vondt der etter fødselen). I hele helgen har jeg også måttet tisse omtrent konstant, men det har ikke vekket meg om natten ennå.

Har egentlig aldri skjønt poenget med å skrive slike innlegg, og skjønner det vel ikke helt nå heller... Jeg må ta en test mot slutten av uken, og dere kan selvsagt ikke gi meg noe fasitsvar på noe som helst :-)

Ville vel bare få det ut, tenker jeg - og høre om noen andre her gjenkjente symptomer omtrent fra den tiden egget festet seg...

Vi er forresten ikke "offisielle" prøvere, men hadde ubeskyttet sex rundt el. Hadde egentlig tenkt å vente litt, men skjer det så skjer det. Blir glad jeg da.

Fortsetter under...

Jeg gjenkjente bekkensmertene fra forrige sv.skap,og det var før jeg hadde tatt en test og før ventet mens. I juni da jeg mistet,var jeg nesten 2 uker over tida,når jeg en natt våknet av skrekkelige smerter i bekkenet,klarte såvidt å snu meg i senga..Tok en pos. test en eller to dager etterpå. Men jeg mistet uka etter.. :-(

Og da jeg ble gravid igjen like etterpå,så var det bekkensmertene igjen som fikk meg til å ta test..

Det kan være mulig det,at du er blitt gravid nå... Håper du skriver inn og forteller..

(Jeg tok forresten testen da jeg bare var 3 uker + noen dager.. nu sist. Viste klart og tydelig med engang)

Hei og takk for synspunkt...

Har laga meg BiM-nick no, så ikkje eg blir gjenkjent av venner/familie :o)

Sist testa eg positivt 2 dagar før IKM, så teoretisk sett så kunne eg gjerne ha testa i morgon. Men så har mensen vore litt ustabil etter fødselen (lille trollet er 1 år no) så det er vel for tidleg uansett. Får vente til helga trur eg.

Jeg hadde ikke klart å vente til helgen,hadde jeg vært deg.

Jeg hadde tatt en test,og var den neg,og mensen ikke kommer,tar man bare ny test senere. jeg hadde vært altfor nyskjerrig...

Tenk hvor gøy å hvis den er positiv!!!! Og er dne negativ,så vet du jo at det er litt tidlig å teste,kansje derfor den er neg..

Huff, du må ikkje friste meg sånn ;-p

Det blir uansett ikkje i dag, for bilen er på verkstad og véret er aaaalt for guffent til at eg har tenkt å våge meg på å gå bort til busstoppet. Har "fri" i dag - mannen min har fri frå jobb og har tatt trollet med seg til by'n så eg sit godt innpakka i eit varmt teppe med beina i ein stol og laptopen på fanget. Og her skal eg sitte til eg skal i 19-årsdagen til søstera mi i ettermiddag :o)

Men kanskje eg kjøper ein test i morgon. Synest liksom det er dumt å kaste vekk pengar på ein test når eg ikkje har kome til IKM ein gong, men eg gjorde det jo sist då. Er vel berre ikkje like stressa med det denne gongen. Uansett så skal du få beskjed når eg har testa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...