Mona og Sine Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Ho surkler så i halsen, er egentlig ikke tett i nesen heller. Også hoster ho jo litt mår det setter seg i halsen! Burde jeg holde meg inne med ho i dag da kanskje?! Uff føler det er så lite jeg kan gjøre for ho nå!
Mona og Sine Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 9. oktober 2006 En ting til kler jeg ho kanskje ikke nok?
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 lillegutten min er også litt surklete, men jeg har trilla tur allikevel. kler godt på han da, men jeg litt usikker jeg også. det kommer og går litt da, så jeg tror ikke han er på vei til å bli forkjøla.. har vært litt usikker med dette jeg også, om jeg burde holde meg inne..
Mona og Sine Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2006 Ho er bare to mnd, også har ho en fetter på nesten to som synes set er utrolig gøy å hjelpe til med å putte inn smokken, fikk det for meg at han har smitta ho. Si de er snørrete hele tiden i den alderen. Så jeg skal ikke til de før om en stund ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå