Sara Rompompei Skrevet 9. oktober 2006 #1 Skrevet 9. oktober 2006 Til dere som er med på denne undersøkelsen. Hvordan teller dere? Starter dere tida fra 1. spark eller starter dere tida først? Litt uklart kanskje ) Og hvordan ligger dere i skjemaet?
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Tar tiden fra første spark, så jeg er sikker på at babyen er våken. Ellers kan en jo bli sittened en stund.. Jeg ligger mellom 10 og 40 min på skjemaet.
Lene og Leander Skrevet 9. oktober 2006 #3 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg starter tida fra 1. spark. Ligger bra an på skjemaet. Mest på 0-5 min.. Aktiv gutt her:) Er ikke hver eneste dag jeg har rukket å telle da.. Hender jeg sovner fra det.. hehe..
KMB Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Hei. Jeg er med på undersøkelsen. Det står på skjemaet at du skal starte å telle tiden fra 1. sparket. Dette for å sikre at du teller mens barnet er våkent. Du skal også telle på omtrent samme tidspunkt hver dag (innen et 2t. intervall). Helst skal du ligge ned eller sitte, mens du teller. Jeg teller en gang mellom 13,30 og 15,30 hver dag. Som regel så sitter jeg (på kontoret), men det hender at jeg i helgene har telt mens jeg går ol. Da bruker jeg alltid lengre tid på å få registrert 10 spark. Jeg har en meget aktiv jente i magen. I tillegg har jeg ikke så inmari mye polstring, og det gjør at jeg kjenner bevegelsene tydligere. I uke 33 ligger jeg nå under 5 eller under 10 min (de 2 øverste rutene). De første ukene jeg registrerte (begynte noe tidligere etter anvisning fra lege på A-hus) hendte det at jeg kom opp i 15 min og en gang 20 min.
Sara Rompompei Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2006 Takk for svar allesammen. Har variert litt med hvordan jeg starter tidtakingen. Har nok ikke lest brosjyren så godt jeg ) Har nok en aktiv krabat jeg også ) Ligger stort sett under 10 min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå